مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: مسلمان سه جلسه‌ای است که فوق‌العاده و با انگیزه تمرین می‌کند می‌دانیم که او به شرایط آرمانی‌ خودش برمی‌گردد.

آذری: اشتباهات داوری خیلی تیم ذوب آهن را اذیت کرده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سعید آذری در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران درخصوص شرایط تیم ذوب آهن در این فصل رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر از عملکرد تیم راضی هستیم در حال حاضر با آمدن فصل جدید مربی جدید هم به تیم اضافه شد. ما طبق سه سال اخیر با ایجاد تغییر مواجه شدیم. به هر حال هر سال مربی جدیدی به تیم اضافه شد که نگرش‌های جدید هم به تیم اضافه کرد. می‌دانیم سخت‌ترین تغییر در یک تیم فوتبال تغییر نگرش بین بازیکنان است. مربی جدید شیوه‌ها و تاکتیک‌های جدیدی دارد. تیم ذوب آهن در این هشت هفته از لحاظ فوتبالی کیفیت بالایی دارد و اگر شما با دقت بازی‌های ذوب آهن را نگاه کنید متوجه خواهید شد که تیم فوتبال ذوب آهن مدرن بازی می‌کند. اما ما نگاه رو به جلویی داریم می‌دانیم روش کادر ذوب آهن روش درستی است و امیدواریم در آینده شرایطمان بهتر شود. ما طبق اصول خودمان کار را جلو می‌بریم و می‌دانیم که به اهدافمان می‌رسیم. 

وی در ادامه درباره اینکه آیا از کادر فنی حمایت خواهید کرد یا نه، گفت: اگر حمایت نمی‌کردیم که الان باید همه در خانه‌هایشان باشند. در تیم ذوب آهن دگردیسی زیادی بوجود آمده ما هفته‌ها را خوب پشت سر گذاشتیم مطمئنیم روند خوبی در ادامه خواهیم داشت و نتایج خوبی کسب می‌کنیم. شما می‌توانید از مربیانی که در تیم ذوب آهن در گذشته فعالیت کردند سوال بپرسید ما همیشه حمایت کردیم و اعتقاد داریم که با اتحاد می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. الان باید از تعطیلات استفاده کنیم فرصت خوبی است تا ضعف‌های خود را تقویت کنیم یک نکته که خیلی برای ما در این چند هفته مهم است اشتباهات داوری بود. اشتباهات داوری خیلی تیم ذوب آهن را اذیت کرد و اعتقاد دارم بازی با پدیده به خاطر اشتباهات داوری بود که نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم ولی من اعتقاد دارم که در هر بازی باید با فکر این میدان برویم که تیم حریف دو بر صفر از ما جلو است. باید با تمام توان به میدان برویم تا نتیجه را از آن خود کنیم. مطمئن هستم با حمایتی که بین اعضای هیاتمدیره وجود دارد ثبات خواهیم داشت و می‌دانیم با ثباتی که داریم نتیجه خواهیم گرفت. 

وی درادامه درباره حواشی ایجاد شده از سوی مسلمان نیز گفت: هر انسانی با جوهره خاصی به دنیا می‌آید. هر ورزشکاری خاصیت خودش را دارد رشته فوتبال خود به خود حاشیه دارد. من به عنوان مدیر وظیفه دارم علاوه بر مسائل فنی مدیریت مسائل خارج از فوتبال را هم پیگیری کنم تا بتوانیم از همه لحاظ شرایط خوبی داشته باشیم. مسلمان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است شاید علاوه بر مسائل فنی مشکلاتی داشته باشد که این عامل باعث شود تا تمرکز خوبی نداشته با شد. من مطمئنم این مشکل هر چه زودتر برطرف خواهد شد و در حال حاضر مسلمان سه جلسه‌ای است که فوق‌العاده و با انگیزه تمرین می‌کند می‌دانیم که او به شرایط آرمانی‌ خودش برمی‌گردد. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه درمورد اینکه تیم ذوب آهن مشکلات ارزی هم دارد یا خیر، گفت: نه تنها تیم‌های باشگاهی بلکه همه مردم مشکلات اقتصادی و ارزی دارند ممکن است هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند شرایط اقتصادی جدیدی بوجود بیاید اما ما با توجه به اینکه از AFC حدود ۴ ماه پیش ارز به نرخ ۴۲۰۰ دریافت کردیم سعی کردیم این پول را حفظ کنیم تا بتوانیم نیازهای ارزی باشگاه را از پولی که از AFC دریافت کردیم تامین کنیم. تا امروز مشکل خاصی نداشتیم و سعی می‌کنیم علاوه بر پولی که از AFC گرفتیم از جاهای دیگر نیز تامین کنیم تا در آینده مشکل خاصی برای باشگاه ذوب آهن بوجود نیاید. 

آذری د ر ادامه درخصوص شرایط تبلیغات  محیطی نیز گفت: یکی از دلایلی که من از سازمان لیگ خارج شدم این بود هنوز سازوکار تبلیغات محیطی مشخص نبود. می‌دانستیم هیچ پولی به باشگاه‌ها بابت تبلیغات محیطی داده نمی‌شود اما با آمدن صادق درودگر مطمئنم شرایط بهتر خواهد شد و امیدوارم درآمدی که از تبلیغات محیطی بدست می‌آید به باشگاه‌ها تزریق شد تا مشکلات مالی بسیاری از باشگاه‌ها برطرف شود. ما با همین امیدواری جلو می‌رویم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شرایط سختی که در حال حاضر وجود دارد در آینده برطرف شود. 

وی در پایان درباره اینکه AFC قرار است جلسه‌ای بین مسئولین کشور ایران و عربستان برگزار کند تا به جای کشور ثالث میزبانی به ایران و عربستان برسد نیز گفت: این موضوع فراتر از فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها است این بار هم مطمئن هستم بازی‌های در کشور ثالث برگزار خواهد شد. همه مردم شرایط را درک می‌کنند و به مسائلی که بوجود آمده است واقف هستند. من به عنوان مدیر اعلام می‌کنم برای حفظ منافع کشور هرچه دستور صادر شود انجام می‌دهیم اما این مسائل بحث سیاسی است که باید مسئولین ذی‌ربط آن را انجام بدهند. امسال هم مانند سال‌های گذشته دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ آسیا در کشور ثالث برگزار خواهد شد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.