عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که دامنه تظاهرات بزرگ بازگشت هر روز گسترده تر می شود و تمامی فلسطینیان در شرق و شمال این باریکه تا تحقق تمامی اهداف آن از جمله شکستن محاصره به ادامه آن پایبند خواهند بود.

حیه: منطقه تا لغو محاصره غزه رنگ آرامش را به خود نخواهد دید

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، خلیل حیه امروز شنبه تاکید کرد که ملت فلسطین تا تحقق حق بازگشت و شکستن محاصره تظاهرات بازگشت را ادامه خواهد داد و هرگز آن را متوقف نخواهد کرد.

حیه خطاب به مسئولان رژیم صهیونیستی گفت: صدای ملت فلسطین بالاتر از صدای تروریسم و جنایات اشغالگران است و ما در مقابل هزاران نفر قرار داریم که راهی مرزهای غزه شده اند، پیام ما واضح است و آن اینکه ملت فلسطین چیزی به اسم ترس و شکست و تسلیم شدن نمی شناسد و عزم خود را برای آزادی جزم کرده است.

وی اشاره کرد که جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه زنان و مردان و کودکان شرکت کننده در تظاهرات بازگشت و قتل و کشتار آنان، دلیلی بر شکست و ناتوانی آن در مقابله با این فعالیت مسالمت آمیز مردمی است.

این رهبر حماس در رابطه با تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه این جنبش و شرکت کنندگان در تظاهرات بازگشت گفت که ملت فلسطین هیچ ترس و هراسی از این تهدیدات ندارد و هرگز از تلاش برای احقاق حقوق خود و ادامه جهاد و مقاومت دست نمی کشد.

خلیل حیه اظهار داشت که تهدیدات دشمن برای فلسطینیان تازگی ندارد و باعث ترس و نگرانی آنان نمی شود، زیرا دشمن قبلا نیز این راه را رفته و ما هر بار ثابت کرده ایم که قادر به دفاع از ملت خویش هستیم.

حیه خواستار لغو محاصره غزه و احقاق حقوق ملت فلسطین شد تا منطقه روی آرامش را به خود ببیند. وی گفت منطقه تا لغو محاصره جائرانه غزه رنگ آرامش را به خود نخواهد دید.

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین از 6 ماه پیش با حضور ده ها هزار نفری خود در تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه خواستار لغو محاصره این منطقه است و پیام ما به تمامی واسطه ها و میانجی ها، سازمان ملل، قطر و برادرانمان در مصر که مایه افتخار ما هستند و تلاش هایشان را ارج می نخیم، این است که ما مصمم به ادامه این تظاهرات ها تا پایان محاصره ظالمانه غزه هستیم.

وی بار دیگر بر موضع ملت فلسطین و هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت تاکید و عنوان کرد که مادامیکه شاهد اقداماتی عملی نباشیم و محاصره برچیده نشود، به این تظاهرات ها تا تحقق تمامی اهدافش ادامه می دهیم.

منابع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.