همدان - نماینده ولی فقیه در استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان همدان گفت :نیروهای مسلح زینت حکومت الهی وعزت دین خدا هستند..

نیروهای مسلح زینت حکومت الهی وعزت دین خدا هستند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،آیت الله طه محمدی امام جمعه همدان با تسلیت سالروز امام شهادت سجاد (ع) اظهار داشت: جان و مال مردم به برکت این قوای قدرتمند در اقصی نقاط کشور حفظ می شود و خدا می داند که اگر این نیروهای  قدرتمند انتظامی نباشند چه اتفاقی رخ خواهد داد.
وی گفت: تا نیروی انتظامی قدرتمند و منظم نباشد نمی توان به جامعه نظم داد چرا که انسان خودخواه وخود کامه ،خود محور وخود پرست است و همیشه می خواهد از مرز قانون عبور کند وآن وقت امنیت مردم را سلب می کند.
نماینده ولی فقیه دراستان بیان کرد: نیروی انتظامی  باید در مقابل شگردهای دشمن قوی تر باشد تا حق ضعیف پایمال نشود و باید بر توانمندی هر روز خود بیفزاید.
استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام وجود مشغول ایثار و فداکاری برای تامین امنیت  است،  گفت: نیروی انتظامی با مشارکت مردم امنیت پایدار را در کشور محقق کرده است. این نیرو پلیسی از جنس مردم و آکنده به خدمت به مردم است.
محمد ناصرنیکبخت اظهار داشت: نیروی انتظامی آسایش خود را وقف تامین امنیت مردما ز آغاز تا پایان سال کرده است و  با کمال قدرت در حفظ نظم وامنیت برای مردم تلاش می کند .
وی تاکید کرد: امنیت امروز جامعه مدیون همه نیروهای امنیتی و انتظامی است و همایش اقتدار بسیجیان در روز هفته پیش رمز این اقتدار است.
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره بر اینکه در هفته ناجای امسال 110 برنامه اجرا خواهد شد، اظهار داشت: در 6 ماه امسال 5 هزار عملیات برای مبارزه با مواد مخدر توسط این پلیس تخصصی در استان اجرا شده است که منجر به کشف چهار تن انواع مواد  و دستگیری  2 هزار خرده‌فروش و 3 هزار مصرف‌کننده دستگیر شده است.
سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه 35 باند مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال شناسایی و متلاشی شده است افزود: در این زمینه 108 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت از این افراد کشف و ضبط شده است برای پیشگیری از افزایش این آسیب اجتماعی در جامعه هم 499 کارگاه آموزشی مقابله با مواد مخدر برگزار کردیم.
این مقام انتظامی استان همدان با بیان اینکه 19 باند سرقت در نیمه نخست امسال توسط پلیس استان متلاشی شده و یک‌هزار نفر را هم دستگیر کرده‌ایم گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان همدان 150 سارق سابقه‌دار در این مدت دستگیر شدند که بیشترین سرقت ها هم ازمنازل، دامداری ها  و خودرو بوده است.
فرمانده انتظامی استان همدان از کاهش 20 درصدی تصادف های درون و برون شهری در استان خبر داد و اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 18 هزار گذرنامه صادر و 4 هزار نظارت بر اماکن عمومی داشتیم و 221 هزار گواهینامه هم صادر کردیم  و 9 هزار وسیله نقیله هم شماره گذاری شده است. همچنین در این مدت 36 هزار فقره پرونده قضایی ابلاغ شده است. در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان فعال و افراد برتر مسابقه‌های فرهنگی قدردانی شد.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.