البرز- اشکان اردیبهشت از بیمه شدن بیش از ۱۵۰ هزار ورزشکار استان در طول سال خبرداد و گفت: استان البرز از حیث خدمات بیمه ای به ورزشکاران رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

بیش از ۱۵۰ هزار البرزی در سال بیمه ورزشی می‌شوند

اشکان اردیبهشت رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت هیئت پرداختن به امور بیمه ای ورزشکاران است که باتوجه به ملزم کردن باشگاه ها پیش بینی می شود افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته را شاهد باشیم.

وی با اشاره به فعالیت سیستم اینترنتی فدراسیون پزشکی ورزشی جهت درخواست بیمه گفت: این امکان در اختیار ورزشکاران استان های البرز و تهران قرار دارد تا با مراجعه به سایت فدراسیون امور مربوط به بیمه ورزشی خود را به راحتی پیگیری کنند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان این که بیش از ۳ هزار بازدید از باشگاه ها در هرسال توسط این هیئت انجام می شود گفت: همواره بازرسی های بسیاری در سطح استان البرز انجام می شود که به طور جدی با متخلفین برخورد می شود.

اردیبهشت در خصوص آخرین وضعیت مکمل های ورزشی موجود در بازار گفت: خوشبختانه تاکنون شکایتی مبنی بر تقلبی بودن این مکمل ها به هیئت ارجاع نشده این در حالی است که به لحاظ پزشکی بهتر است کمتر مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

وی در ادامه از فعالیت هیئت پزشکی ورزشی در سطح استان خبرداد و گفت: تمامی شهرستان های البرز دارای هیئت بوده و هیئت پزشکی ورزشی شهرستان اشتهارد نیز اواخر مهرماه سال جاری همزمان با هفته تربیت بدنی راه اندازی خواهد شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز تصریح کرد: همچنین ایستگاه های تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج و برخی اماکن پر تردد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.