مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: با توجه به شرایطی که بود و عدم هماهنگی با تیم جدید استقلال خوزستان از سمتم استعفا دادم تا حداقل تیم لطمه نخورد.

سلطانی: استعفا دادم تا افرادی که مدنظر هستند در باشگاه فعالیت کنند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امیر سلطانی در مورد استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال  خوزستان گفت: به  دلیل بدهی‌های سنگینی که از سال‌های قبل باقی مانده، نبود منابع مالی که قول آن داده شده بود و عدم هماهنگی با مجموعه جدید باشگاه از سمتم استعفا کردم.

وی افزود: متاسفانه منابع مالی وجود ندارد و بدهی‌ به بازیکنان خارجی که سال‌های قبل جذب باشگاه شده بودند یکی بعد از دیگری موعدش فرا می‌رسد و پرونده‌های زیادی علیه باشگاه وجود دارد. متاسفانه به این مسئله هم اهمیت داده نمی‌شود و اراده‌ای برای حل این مشکلات نیست. من هم وقتی دیدم این هماهنگی لازم وجود ندارد تصمیم به استعفا گرفتم تا افرادی که مدنظر هستند در باشگاه فعالیت کنند و به نوعی کاری کردم که تیم لطمه نخورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا استعفایش را به هیأت مدیره ارائه کرده و تا زمان تصمیم‌گیری در مورد آن به کارش ادامه می‌دهد،‌تصریح کرد:من استعفایم را ارائه دادم و دیگر نمی‌دانم چه تصمیمی در مورد آن گرفته می‌شود اما فعلا به باشگاه نمی‌روم و دیگر در این حوزه حضور ندارم.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان شرایط خوبی داشت و حیف نبود در این شرایط استعفا بدهد، خاطرنشان کرد: ما در این مدت تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم کردیم. تیم را با کمترین هزینه و پائین ترین بودجه بستیم و توانستیم تا به اینجاد نتایج خوبی بگیریم. قرارداد مالی بسیار خوبی برای باشگاه با ایرانسل بستیم و از طرف دیگر بحث لژیونر شدن یونس دلفی را هم انجام دادیم. تمام تلاشمان را در این مدت کردیم تا وضعیت خوبی باشگاه پیدا کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.