همدان- پیرو انعقاد تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با شرکت ملی گاز ایران ،مدیر عامل شرکت گاز استان همدان به همراهی مسئولین در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همدان حضور یافته و از کارگاههای این مرکز بازدید داشتند.

اجرای طرح مشترک شرکت ملی گاز و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همدان، وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به این که تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با شرکت ملی گاز ایران در راستای توانمندسازی نیروهای ماهر کارجو و شاغلان در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت ملی گاز ایران است گفت:اجرای این طرح به مصرف سوخت به خصوص در فصل سرما کمک شایانی خواهد کرد.

وهب مختاران مکان و تجهیزات موجود را جهت برگزاری دوره های مورد نیاز شرکت گاز خوب ارزیابی نمود و اظهار داشت:در راستای هر چه بهتر برگزار کردن دوره ها نیازمند تعامل و همکاری شرکت گاز می باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز نیز آمادگی این شرکت را در برگزاری دوره های تدوین شده مطابق استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام داشت و افزود:شرکت گاز می تواند تجهیزات خود را در اختیار کارگاههای فنی و حرفه ای قرار دهد.

فیاض گفت:ضمن بررسی سوابق داوطلبان ،آنها را جهت اموزش به منظور ارتقاء بهره وری به مراکز آموزش فنی و حرفه ای معرفی خواهیم کرد.

وی تجهیزات و نیروی انسانی موجود در مراکز فنی و حرفه ای را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت:آماده هر گونه رابطه موثر و تعامل دو سویه با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان همدان هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.