فرمانده مرزبانی ناجا از آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران اربعین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تردد زائران در مرزها ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یابد.

پیش‌بینی افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تردد زائران اربعین در مرزها

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین؛ سردار قاسم رضایی در دیدار با سربازان وظیفه مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی کرمانشاه، با تبریک هفته نیروی انتظامی به سربازان ناجا اظهار کرد: لبیک یا حسین(ع) یعنی به منصه ظهور درآمدن فکر، ذکر و اعمال؛ فرقی نمی‌کند شیعه باشیم یا سنی، در واقع روح حاکم بر لبیک یا حسین (ع)، برادری و برابری است.

فرمانده مرزبانی ناجا خطاب به فراگیران آموزشی گفت: از شما تقاضا دارم من را برادر خطاب کنید، حلقه وصال ما به شما کلمه "برادر" است؛ در دوران دفاع مقدس نیز همین برادر گفتنها پیروزی جنگ را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

سردار رضایی با اشاره به کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: همرزمان من در مرزها آماده تأمین امنیت زائران برای برگزاری کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه هستند و طبق برآوردهای انجام شده پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی تردد زائران در مرزها باشیم که برای خدمات‌رسانی به زائران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مقام عالی مرزبانی کشور افزود: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی دقیق از شرایط منطقه، امنیت پایدار در سرتاسر مرزهای کشور را برقرار کرده‌اند که جا دارد از سلحشوران مرزبانی تشکر کنم.

سردار رضایی یادآور شد: آموزش، افزایش مهارت، بینش و اعتقادات مرزبانان امری ضروری است که خوشبختانه مراکز آموزش مرزبانی با دارا بودن برنامه‌های تفصیلی و کارآمد، نیروهای مجرب و توانمند را به مرزهای کشور تزریق می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.