از ابتدای امسال ۴۶۶ زندانی غیرعمد با ۳۱۶ میلیارد ریال بدهی مالی در خراسان رضوی آزاد شده اند که ۳۵ درصد بدهی آنان به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال با گذشت سخاوتمندانه شاکیان بخشیده شد.

بخشش ۱۱۰ میلیارد ریال بدهی زندانیان غیرعمد در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس ستاد دیه خراسان رضوی در اینباره گفت: از ۲۰۶ میلیارد ریال بدهی بخشش ۱۱۰ میلیارد ریال بدهی زندانیان غیرعمد در خراسان رضوی باقیمانده ۱۲ درصد از طریق پرداخت نقدی بدهی توسط خود محکومان تامین شده است.

جواد غفاریان طوسی ادامه داد: ارائه تسهیلات بانکی برای پرداخت بدهی،   کمک های بلاعوض ستاد دیه، پذیرش اعصار و تقسیط بدهی، صندوق تامین خسارات بدنی و شرکت های بیمه دیگر منابع پرداخت بدهی مالی زندانیان هستند.

وی به آمار زندانیان آزاد شده جرائم مالی غیرعمد در خراسان رضوی ظرف شش ماه نخست امسال اشاره و بیان کرد: ۵۱ نفر از این افراد به دلیل پرداخت دیه رانندگی، حوادث کارگاهی و موارد مشابه، ۲۷۳ نفر به واسطه بدهکاری مالی، ۷۲ نفر به دلیل پرونده مهریه معوقه و ۵۶ نفر بخاطر نفقه در زندان به سر می بردند.

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی ادامه داد: ۱۴ نفر از این زندانیان آزاد شده زن هستند.

پارسال نیز با کمک مردم و خیران ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی هزار و ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان رضوی جمع آوری شد که با کمک های ستاد دیه کشور ۵۰ میلیارد ریال برای آزادی این افراد هزینه شد.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.