نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زیرساخت‌های ورزشی در خراسان رضوی افزایش یابد.

باید زیرساخت‌های ورزشی در خراسان رضوی افزایش یابد/ بانوان جامعه خود را اثبات کردند
به گزارش قدس آنلاین ، هاجر چنارانی  ضمن تبریک به‌ورزشکاران خراسانی برای افتخارآفرینی آنها در بازی‌های پاراآسیایی و آسیایی جاکارتا، درخصوص نقش بانوان استان در ورزش گفت: حضور بانوان در  عرصه ورزش و افتخارآفرینی آنها نسبت به‌سال‌های گذشته افزایش یافته و از این رو می‌توان در این زمینه به‌خیز بزرگ فرهنگی اشاره کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زنان در عرصه‌های مختلف خودشان را اثبات کردند و ما از نیز قدردان زحمات آنها هستیم، باید تقدیر و تشکرهایی در شهرستان‌های محل زندگی‌شان که در شأن  آنها باشد، صورت‌گیرد، این موضوع سبب سوق دادن دیگر جوانان و دختران به‌این سمت‌وسو می‌شود.

وی با تأکید بر این مطلب که در خراسان رضوی تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌ها برای جوانان و بانوان فراهم شود؛ بیان کرد: باید در هر شهرستان پتاسیل‌های ورزشی در رشته‌های مختلف را شناسایی کرده، سرمایه‌گذاری لازم را انجام داده و زیرساخت‌های مناسب آن را معرفی کنیم.

چنارانی خاطرنشان کرد: مربیان متخصص در شهرستان‌ها داریم و امروزه زمینه فعالیت برای همه ورزشکاران باز شده و شاهد شکوفایی ورزش بانوان در خراسان هستیم، اما اعتقاد من این است که باید بیشتر به‌زیرساخت‌های ورزش بپردازیم. 

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی درباره حضور مدیر غیربومی در رأس ورزش خراسان رضوی تصریح کرد: ما می‌توانیم نیروهای غیربومی در سطح مدیرکل داشته باشیم، شاید بتوانیم در بحث شهرستان‌ها بومی و غیربومی بودن را مطرح کنیم، اما در سمت مدیرکلی نمی‌توان این موضوع را مطرح کرد، ما به‌دنبال افرادی هستیم که تخصص داشته باشند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.