البرز- علی عباسی گفت: با بهره برداری از زمین چمن شهید رجایی شهرستان طالقان بیش از ۸ هزار متر مربع به سرانه ورزشی این شهرستان اضافه می شود.

احیای دوباره تنها زمین چمن طبیعی فوتبال طالقان/ افزایش ۸ هزار متری سرانه ورزشی

علی عباسی رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: احیاء تنها زمین چمن طبیعی شهرستان طالقان در حال انجام است ودر آینده نزدیک در اختیار اهالی ورزش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این زمین در سال های گذشته مرکز و پایگاه اصلی فعالیت تیم های فوتبال طالقان بود اما به دلایلی امکان برگزاری مسابقات در آن میسر نشد.

عباسی تصریح کرد: خوشبختانه پس از پیگیری های فراوان و با حمایت هایی که اداره کل ورزش وجوانان البرز و مدیریت شهری طالقان داشتند احیا دوباره این زمین در دستور کار قرارگرفت.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان با بیان اینکه عملیات زیرسازی واجرای چمن این زمین انجام شده است گفت: با توجه به روند اجرای پروژه زمین چمن در بهار سال آینده امکان بهره برداری دارد.

عباسی بهره برداری از این فضای ورزشی را در توسعه و رونق فوتبال شهرستان بسیار موثر دانست و گفت:زمین شهید رجایی تنها زمین استاندارد فوتبال این شهرستان است و ظرفیت لازم برای میزبانی از مسابقات استانی را دارد.

این مسئول در پایان با اشاره به ضایعه درگذشت بهمن عقبایی رییس هیئت فوتبال طالقان در اواخر هفته گذشته گفت: ورزش طالقان چهره ای دلسوز و ارزشمند را از دست داد و از این بابت این واقعه دردناک را به خانواده وی و جامعه ورزشی طالقان تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.