با وجود ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک خراسان رضوی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان مردم از امنیت عمومی و داخلی رضایت دارند.

رضایت ۸۷ درصدی مردم خراسان رضوی از امنیت عمومی و داخلی

به گزارش قدس آنلاین، با وجود بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک خراسان رضوی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان بر مبنای نظرسنجی ها ۸۷ درصد مردم استان از امنیت عمومی و داخلی رضایت دارند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در آیین معارفه فرمانده جدید رضایت ۸۷ درصدی مردم خراسان رضوی از امنیت عمومی و داخلی نیروی انتظامی شهرستان خوشاب گفت: خراسان رضوی هم مرز با کشور افغانستان است که با تولید بیش از ۸۵ درصد مواد مخدر جهان، بزرگترین تولید کننده مواد مخدر محسوب میشود.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده افزود: با وجود همسایگی با کشوری که منشا آسیب های اجتماعی و محل عبور مواد مخدر به سایر کشورهای جهان است امنیت در خراسان رضوی و مرزها شرقی بطور کامل برقرار است.

وی گفت: با تلاش مرزبانان و غیور مردان نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تهدیدی از طریق مرزها احساس نمی شود.

سرهنگ قربان زاده همچنین با اشاره به فراخوان سایت ها و تجمعات ناآگاهانه در برخی شهر های کشور در ماههای گذشته گفت: با پیش بینی ها و آمادگی مطلوب هیچ دغدغه امنیتی در شهرستانهای خراسان رضوی وجود ندارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی با همدلی و همکاری همه دستگاههای اجرایی و با استفاده از ظرفیت های بسیج و اقشار مختلف مردم تلاش می کند، امنیت را تامین می کند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ علی مرادی علی آبادی، سرهنگ حسن آشیانی بعنوان فرماندهی  انتظامی جدید شهرستان خوشاب معرفی شد.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.