همدان- حسن ربانی ارشد از ساخت قطعات یک و ۲ کنار گذر شهر رزن خبر داد.

ساخت قطعات یک و دو کنارگذر شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن ربانی سرپرست راه و شهرسازی همدان اظهار داشت: در طرح ساخت قطعات یک و2 کنارگذر شهر ستان رزن  زیر ساختی به طول ۹ کیلو متر در دو مسیر(باند) با اعتباری در حدود ۱۷۰۰۰۰ میلیون ریال در حال ساخت است.

وی که ازطرح های روستاهای  واقع در کریدور شمال استان مانند کنار گذر شهر رزن، روکش آسفالت رزن  به قروه و راه روستایی گلستان به درجزین  بازدید می کرد، گفت: برای اجرای طرح های، ویر تا پاینده و پاینده تا دمق هم با طول ۷ کیلومتر حدود ۶۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده اند.

ربانی ارشد با تاکید بر اینکه ساخت این طرح ها در این محدوده از شهرستان رزن، منجر به افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادف های این محور ها خواهد شد گفت: این مسیر ها راهی ارتباطی برای اتصال به آزادراه ساوه به همدان و همدان به بیجار را هم مهیا می کند.

وی درباره روکش آسفالت هم گفت: این طرح به طول ۹ کیلومتر و به عرض ۲۱ متر با اعتبار بالغ بر ۲۱۷۰۰ میلیون ریال از خرداد سال۹۶ با لکه گیری محور آغاز و امسال نیز اجرای اسفالت رگلاژی و روکش نهایی از رزن به قروه شروع شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از راه روستایی گلستان به درجزین هم گفت: برای این طرح روستایی با طول ۸۶۰ متر حدود ۲۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده اند.

وی با مشخصات فنی این طرح را ۷ متر بیس ریزی با ۱۳ سانتیمتر ضخامت عنوان و افزود: با اجرای بیس آسفالت بیندر به عرض۵.۵ متر و با ضخامت ۶ سانتیمتر برای این محور اجرا خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.