البرز- مهدی محبی با اشاره به تغییر ذائقه شهروندان گفت: رویکرد و رغبت مردم استفاده از امکانات باشگاه های ورزشی جدید و شیک با امکانات به روز ومدرن است واین رویه باشگاه های قدیمی را با مشکل مواجه کرده است.

۱۳۰ باشگاه برای ادامه فعالیت مردد هستند/تغییرذائقه مردم به استفاده از خدمات باشگاه‌های ورزشی مدرن

مهدی محبی رییس اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سیر صعودی تاسیس باشگاههای ورزشی بزرگ و مجهز در کلانشهر کرج سبب شده بخشی ازفعالان این حوزه با کمبود مخاطب و ریزش ورزشکار مواجه شوند.

وی افزود: بسیاری از شهروندان تمایل دارند در صورت فعالیت در یک رشته ورزشی خاص خدمات خود را از فضاهای ورزشی مجهز و به روز با فضای بزرگتر و مناسب دریافت کنند و همین مساله تا حدودی باشگاه های قدیمی را با چالش مخاطب روبرو کرده است.

محبی با بیان اینکه در فضای فعلی جامعه باشگاه هایی موفق تراند که بتوانند خدمات مناسب با نرخ های منصفانه  ومنطقی بدهند گفت: باشگاه های سابقه دار وقدیمی نیز باید در نحو مدیریت و خدمات دهی خود تجدید نظر کنند و همطراز با ذائقه مخاطب حرکت کنند.

رییس اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج با بیان اینکه در حال حاضر۱۳۰ باشگاه معلق در این منطقه وجود دارد گفت: برخی از مدیران و موسسان باشگاه ها به دلیل نداشتن مخاطب کافی و مراجعه کننده برای تمدید وادامه فعالیت خود مردد هستند و با توجه به افزایش اجاره بها ودیگر هزینه ها با بررسی جوانب امر فعالیت خود را ادامه می دهند.

این مسئول تعداد باشگاه های فعال در سطح غرب شهرستان کرج را ۴۴۰ باشگاه عنوان کردو گفت: بسیاری از این باشگاه ها با توجه به ذائقه کنونی شهروندان به سمت نوگرایی رفته اند و قطعا این روند بر کیفیت ارائه خدمات آنها و ادامه فعالیت تاثیر گذار خواهد بود.

محبی با تاکید بر نظارت مستمر بر باشگاه های فعال منطقه وخدمات دهی آنها گفت: اداره ورزش وجوانان با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و برخی تنگناها در فعالیت باشگاه ها مکاتباتی را با ادارات خدمات رسان از جمله آب وبرق و مالیات داشته تا ملاحظاتی را در دریافت مطالبات خود داشته باشند.

وی در پایان گفت: ظرفیت های خوبی در سطح شهر کرج برای فعالیت ورزشی اقشار مختلف مردم فراهم است و این خود شهروندان هستند که باید از این بستر برای ورزش کردن بهره بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.