البرز- محمد نبیونی در خصوص تعدد چرخ دستی ها برای جمع آوری زباله ها و ضایعات در سطح شهر و کمبود سرانه های رفاهی در مناطق ۵ و ۶ شهر کرج تذکراتی را به شهرداری کرج داد.

کمبود سرانه‌های رفاهی در برخی از مناطق کرج/شهرداری مشاغل مزاحم وچرخ دستی‌ها را ساماندهی کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین نود و هشتمین جلسه شورای شهر کرج صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اعضای شورا، سرپرست شهرداری کرج و برخی معاونین وی  برگزار شد.

محمد نبیونی عضو شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه شاهد تعدد چرخ دستی ها برای جمع آوری زباله ها و یا ضایعات هستیم، گفت: شهرداری کرج  باید در این خصوص اقدام کند و به این رویه پایان دهد.

وی افزود: گرداننده های  چرخ دستی ها در سطح شهر اغلب کودکان کم سن و سال هم هستند.

نبیونی با بیان اینکه خرده زباله ها و یا نان خشک ها در سطح معابر ریخته می شود و نظافت شهر و پاکیزگی سطح معابر کرج را بهم می ریزد، افزود: نیاز به ساماندهی هر چه سریعتر این موضوع است.

این عضو شورا با اشاره به اینکه در ابتدای بلوار شهید حدادی کرج از سمت میان جاده قرار بود ادامه پل را داشته باشیم اما به دلیل تملکات انجام نشده است، خاطرنشان کرد: این منطقه به پارکینگ مشاغل مزاحم از جمله صنوف مربوط به صاف کاری و نقاشی ماشین ها تبدیل شده است و چهره شهر را زشت  کرده است.

عضو شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه البرز قطب علم و فناوری است، گفت: ۱۳ مرکز علم و فناوری در البرز وجود دارد و با توجه به اینکه در آستانه هفته پژوهش هستیم بهتراست شهرداری کرج با توجه به امکانات سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری در جریان پتانسیل های علم و فناوری قرار گیرد تا شاهد بالارفتن سطح فرهنگی و علمی شهر باشیم.

نبیونی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مناطق ۵ و ۶ شهر کرج تراکم بالای جمعیتی دارند اما سرانه های مرتبط با رفاه مردم در این مناطق کم است افزود: با وجود کارهایی که در دوره های مختلف برای این مناطق شهری کرج انجام شده اما همچنان تقویت سرانه ها مدنظر مردم است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم مناطق ۵ و ۶ کرج از جمله شهروندانی هستند که همیشه قدردان زحمات انجام شده بوده اند، گفت: بایستی با ایجاد مکان هایی همچون فرهنگسرای جامع در آن محدوده که امکانات مختلف فرهنگی و رفاهی را داشته باشد به مردم این منطقه به ویژه ساکنان حصارک بالا و پایین خدمات لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.