سخنگوی ستاد اربعین استان خراسان رضوی گفت: مابه تفاوت پول زائرانی که بیش از ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان برای سفر اربعین پرداخت کرده بودند طی امروز و فردا به حساب آنها واریز می شود.

مابه التفاوت وجوه ویزای زائران اربعین به حساب آن‌ها واریز می شود

مهدی فروزان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت:سازمان حج و زیارت اعلام کرده بود  زائرانی که در روزهای اولیه ثبت‌نام اربعین حسینی مبلغی بیشتر از ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان  یعنی ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند، ۴۸ ساعت  پس از تثبیت قیمت ها  به حساب آنها واریزمی کند که این واریز ها طی  امروز وفردا انجام می شود.

وی با بیان اینکه این مبلغ برای صدور روادید، هزینه‌های بیمه و بهداشت و خدمات درمانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۴۲ هزار نفر از استان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که برای ۱۳۵ هزار نفر از آنها روادید صادر شده است.

فروزان ادامه داد: ثبت نام تا ۴۸ ساعت قبل از اربعین حسینی ادامه دارد و توصیه می کنیم که علاقه‌مندان ثبت‌ نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی اظهار داشت: سال قبل از استان خراسان رضوی بالغ بر ۸۵ هزار نفر برای سفر پیاده روی  اربعین حسینی در دفاتر سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده بودند.

فروزان افزود: همچنین تاکنون ۴۸۵۰ نفر از افغانستان نیز وارد استان شده اند تا در مراسم اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.