البرز- «عباس زارع» از مشارکت پررنگ مدیریت شهری کرج در ارائه خدمات به زائرین کربلا و پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

حکم شهردار منتخب به زودی اعلام خواهد شد/مشارکت پررنگ مدیریت شهری در ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی

«عباس زارع» رییس شورای شهر کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در اقدامات و برنامه های شورای شهر کرج در مراسم پیاده روی ایام اربعین حسینی گفت: شورای شهر کرج در غالب ۳ لایحه ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در این ارتباط حدود ۱۵۰ نفر نیروی خدمات شهری برای کمک به برگزاری مراسم اربعین حسینی که ۱۲۰ نفر آنها پاکبان و مابقی راننده، خودرو های کمکی خواهند بود به عتبات عالیات اعزام شدند.

رئیس شورای شهر کرج از اعزام چهار دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودروی آتش نشانی خبر داد و گفت: یک دستگاه آمبولانس و ماشین آلات خدماتی دیگر با اعتبار ریالی که شورای شهر کرج مصوب کرده بود به کربلا اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: شورای شهر کرج کمک دیگری در مورد خرید چادر و لوازم ضروری برای زائرین پیاده روی اربعین حسینی در نظر گرفته است.

زارع با اشاره به اینکه سه تن از اعضای شورای شهر دراربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند، گفت: همکاران شورای شهرکرج مامور شدند تا از نحوه خدمات رسانی مدیریت شهری درکربلا بازدید کنند و نیروهای خدمات شهری را همراهی کنند.

رئیس شورای شهر کرج در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص تعیین تکلیف شهردارکرج از سوی وزارت کشور، چه زمان مشخص خواهد شد، گفت: روند اداری شهردار منتخب ازسوی شورای شهر کرج در وزارت کشور در حال انجام است و اگر نظر وزارت کشور در رد شهردار منتخب بود بایستی ظرف ۱۰ روز اعلام می شد و چون تا به حال اعلام نشده به این معنی است حکم شهردار منتخب به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.