البرز - محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه می بایست با رانت ناشی از قراردادها در شهرداری‌ها مقابله کنیم، گفت: فساد در دستگاه‌های اجرایی مانع ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.

باید با فساد و رانت در شهرداری‌ها مقابله شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان البرز اظهار کرد: اصل ۱۰۳ قانون اساسی، استانداران و فرمانداران را موظف کرده تا نسبت به تصمیمات شوراها حساس وتأثیرگذار باشند.

وی در ادامه گفت: دستگاه‌های دولتی، نهادهای خصوصی و عمومی هرکدام وظایفی مشخص دارند، و مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به دنبال بالا بردن جایگاه پارلمان‌های ملی هستند.

کولیوند با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست، گفت: بسیاری از پروژه ها با عدم نقدینگی مواجه هستند و برای پیشرفت برخی پروژه‌ها مجبور به فروش اوراق مشارکت می‌شویم.

وی در ادامه گفت: البرز استانی مهاجرپذیر است و به دلیل مشکلات موجود مردم مطالبات بیشتری دارند که باید موردتوجه باشد.

کولیوند با اشاره به تصویب فروش ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه قطار شهری کرج، گفت: در سفر ریاست جمهوری به البرز اعتباری به این پروژه تعلق‌ گرفته است و برای پیشبرد این پروژه باید تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه می بایست با رانت ناشی از قراردادها در شهرداری‌ها مقابله کنیم، گفت: فساد در دستگاه‌های اجرایی مانع ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.