نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد با تمام توانش در دهه پایانی صفر به زائرین امام رضا (ع ) خدمت رسانی خواهد کرد.

شهرداری با تمام توان در دهه پایانی صفر خدمت رسانی خواهد کرد

                                                                                                                                                         

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری پویش شهروند میهمان نواز، حمیدرضا موحدی زاده با بیان اینکه مردم مشهد در این سال ها نشان دادند که میزبان خوبی برای عاشقان امام مهربانی ها بوده اند اظهار کرد: فرهنگ «مهمان داریم» اگر به نحو احسن به مردم مشهد معرفی شود و  سازماندهی منسجمی از طریق دستگاه های دولتی در ایام شهادت امام رضا(ع) شکل بگیرد ما با یک میزبانی عالی الگو شهرهای مذهبی دنیا خواهیم شد.

وی تاکید کرد: مشهدی ها از دوران قدیم به مهمان نوازی از زائرین ضامن آهو  شهره بوده اند و این امید هست که در ایام پایانی دهه صفر خودشان این فضا را مدیریت کنند .

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد تصریح کرد: امکاناتی که شهرداری در حوزه های اقامتی سالن های ورزشی، بوستان‌ها، زائرسراهای ارزان قیمت دارد برای میزبانی از زائرین آماده ارائه خدمات شده است

وی باباین اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری در این ایام  وظیفه بزرگی خواهد داشت گفت: باید نظارت های دقیقی برای رضایتمندی زائرین داشته باشیم.

وی در رابطه با کمپین شهروند میهمان نواز گفت:شهرداری مشهد طی اقدامی کمپینی را تحت عنوان شهروند میهمان نواز راه اندازی کرده است که به بحث اصلی خدمات رسانی به زائرین حضرت رضا(ع) می پردازد.

موحدی زاده با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر مشهد خودش را خادم زائرین امام مهربانی‌ها می داند تاکید کرد: به واسطه این روزهای عزیز مسئولین و مردم باهم مهربان‌تر رفتارمی کنند که این مهربانی ها می تواند یک الگوی برای عبور از سختی های اقتصادی کشور شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.