فوتسالیست مشهدی درگفت و گو با قدس آنلاین سطح رقابت ها را به لحاظ کیفی در این فصل خیلی خوب توصیف کرد.

گفت وگوی قدس آنلاین با  "خانم گل " لیگ برتر

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست:فاطمه ارژنگی فوتسالیست مشهدی در دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان با ۱۸ گل زده از تیم دختران کویر مس کرمان خانم گل نیم فصل شد.

فاطمه ارژنگی که در این فصل عناوین بهترین بازیکن، ارزشمنترین بازیکن را بدست آورده است در توضیح این خبر گفت: چند سالی بود که عنوان خانم گل متعلق به  خانمها شیر بیگی و اعتضادی بود که من با ۱۸گل زده خانم گل نیم فصل شدم واز این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم این عنوان را حفظ کنم ، چون تصور می کنم حفظ این عنوان خیلی مهمتر از بدست آوردنش است و همه تلاشم در نیم فصل دوم این است که این عنوان را برای خودم نگه دارم. نمی گویم عنوان خانم گلی برایم مهم نیست ولی چیزی که بیشتر از همه برای من مهم است این است که گل های تاثیر گذاری برای تیمم بزنم.

وی ادامه: در صورتی که همکاری تک تک دوستانم در تیم نبود بدست آوردن این عنوان امکان پذیر نبود ، چرا که فوتسال یک کار تیمی است و کمک همه را می طلبد ویک نفر به هیچ وجه به تنهایی قادر به بدست آوردن این عناوین نخواهد بود. و افتخارش هم برای همه است.

ارژنگی در خصوص سطح رقابت های این فصل گفت: سطح رقابت ها به لحاظ کیفی در این فصل خیلی خوب بود. هیچ تیمی را نمی شود دسته کم گرفت چون بازیگران ملی پوش در همه این تیم ها حضور دارند و تقریبا همه تیم ها به لحاظ کیفی در یک سطح هستند .در سالهای قبل رقابت میان یکی دو تیم بود ولی الان امکان پیش بینی بازی ها تقریبا غیر ممکن است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.