رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد گفت: ۳۰ قصابی با نظارت مدیریت بازرسی اتاق اصناف مسئولیت توزیع گوشت قرمز منجد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی را در سطح شهر مشهد برعهده گرفتند.

۳۰ قصابی در مشهد گوشت وارداتی عرضه می کنند

به گزارش قدس آنلاین، احمد احدی افزود: این واحدهای قصابی هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی را به قیمت ۲۹۰ هزار ریال می فروشند که در این میان در هر کیلوگرم ۱۳ هزار ریال سود برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: هر شهروند می تواند سه کیلوگرم گوشت وارداتی از قصابیها دریافت کند زیرا به دلیل محدود بودن سهمیه امکان اختصاص سهمیه بیشتر به افراد وجود ندارد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد افزود: طی روزهای اخیر افزایش تقاضا به ویژه از سوی هیاتهای مذهبی برای گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار، باعث کاهش توزیع آن در سطح شهر مشهد گردید. از آنجا که از سهمیه گوشت قرمز منجمد وارداتی استان سهم بیشتری به هیاتهای مذهبی اختصاص یافت لذا در چند روز اخیر توزیع این نوع گوشت در قصابیها متوقف شده بود.

وی ادامه داد: توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار در ۳۰ قصابی سطح شهر از فردا از سر گرفته می شود و دیگر مشکلی در تامین این نوع ماده غذایی وجود نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.