عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وضعیت شهردار مشهد امروز مشخص می شود.

شهردار مشهد امروز تعیین تکلیف می شود/تقی زاده خامسی مدرکی به شورا ارائه نکرد

شهناز رمارم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان  شورای اسلامی شهر مشهد نیز تابع قانون می باشد و آن را اجرا می کند از این رو چون شهردار مشهد شامل این قانون می باشد شورا به منظور  انتخاب شهردار جدید فرآیند آن را آغاز کرد و روز شنبه ۲۶ ابان برنامه های تعدادی از گزینه ها مورد بررسی قرار گرفت و امروز یکشنبه نیز   بررسی  برنامه های گزینه‌های دیگر شهرداری مشهد به صورت غیرعلنی انجام خواهد شد و در نهایت شهرداری مشهد امروز تعیین تکلیف خواهد گردید.
وی تصریح کرد: از طرفی  تقی زاده خامسی هم  باید دست از ادعا بر دارد و اگر مدارکی  مبتنی بر مستثنی بودن وی از این قانون دارد ارائه کند اگرچه تاکنون هیچ مدرکی مبتنی بر مستثنی بودن وی از این قانون به شورا ارائه نشده است .
رمارم افزود: شهر مشهد علاوه بر حضور شهروندان میزبان زائران زیادی از سراسر کشور و حتی دنیا است و نمی توان با وقت گذرانی و صرف ادعا این شهر را اداره کرد. 

گفتنی است خبرهای غیر رسمی  حاکی از آن  دارد که  طبق آخرین اخبار ، دیوان عدالت اداری با ماندن تقی زاده خامسی در سمت شهردار مشهد موافقت نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.