دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: وزارت دفاع به ما اجازه داده برای ورود سلاح و مهمات، سفارشات خودمان را ثبت کنیم.

ملک محمدی: اگر قرار است بدون آمادگی به مسابقات جهانی برویم، نرویم بهتر است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسابقات جهانی تیراندازی در تفنگ و تپانچه به عنوان دومین مسابقه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از اول اسفند به میزبانی هند آغاز می‌شود، به همین منظور فدراسیون تیراندازی در تلاش است تا اردوی ملی‌پوشان را برای حضور در این رقابت‌ها از شنبه هفته آینده آغاز کند.

رضا ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی درباره اینکه وضعیت مربی تیم ملی تفنگ چه شد و برنامه شما برای مسابقات کسب سهمیه المپیک چیست، عنوان کرد: روز شنبه با ابراهیم اینانلو صحبت کردیم و او به عنوان مسئول کادر مربیان معرفی شد. قرار است مریم طالبی و رضایی نیز با او کار کنند. تلاش ما این است مربی خارجی جذب کنیم و این را هم به اینانلو گفته‌ایم. به همین دلیل بعد از جذب مربی خارجی، کادر مربیان را تقویت می‌کنیم.

وی درباره آغاز اردوها نیز گفت: از ۱۰ آذر اردوی تیم ملی تفنگ آغاز می‌شود. منتظر هستیم مربی تیم ملی اسامی ورزشکاران را اعلام کند. اردوی تیم ملی تپانچه نیز از ۵ آذر آغاز می‌شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که در آخرین جلسه خود با وزارت دفاع، در خصوص فشنگ و مهمات چه تصمیمی گرفته شد، عنوان کرد: وزارت دفاع به ما گفته سفارشات را ثبت کنیم. درها برای ورود فشنگ و مهمات باز شده و حالا ما باید مذاکرات را آغاز کنیم. ممانعت‌ها برطرف شده است. برنامه این است برای کارهای مبتدی و تمرینات داخلی از فشنگ ایرانی و برای کارهای حرفه‌ای از فشنگ خارجی استفاده کنیم.

ملک‌محمدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه وزارت ورزش اعلام کرده "ارز نیما" فقط برای هزینه اعزام‌های بین‌المللی و پرداخت حقوق مربیان خارجی است، چه برنامه‌ای برای تامین مالی فشنگ و مهمات دارید، عنوان کرد: اگر قرار است بدون آمادگی به مسابقات جهانی برویم، نرویم بهتر است. ما اول باید با فشنگ خوب تمرین کنیم تا بتوانیم به مسابقات بین‌المللی اعزام شویم. با این شرایط به نظر می‌رسد باید برخی از اعزامات را فدای سلاح و مهمات کنیم.

وی افزود: ما با وزارت ورزش در این خصوص صحبت کرده‌ایم. درخواست خودمان را برای تهیه تجهیزات و سلاح داده‌ایم، آنها حتما کمک می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.