۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 631237

نیکو کوواچ در چهار بازی اخیر خود تنها یک پیروزی بدست آورده و در مقابل دو تیم قعر جدولی به تساوی رضایت داده. این روزها فشار رسانه‌ای بر کوواچ در آلمان به اوج رسیده است.

آقای کوواچ، هوا هوای اخراج است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه‌ آلمانی بیلد با انتشار مطلبی درباره‌ وضعیت بایرن مونیخ و سرمربی‌اش نیکو کوواچ خطاب به او نوشت:" آقای کوواچ، هوا هوای اخراج است". بیلد در گزارش خود نوشت کوواچ امروز صبح در مه غلیظ مونیخ درحالی آپارتمانش را ترک کرد که کلاه خود را روی صورتش پایین کشیده بود تا صورتش دیده نشود. کوواچ هم سرما خورده و هم لب پایینش تبخال زده است.

بیلد می‌پرسد آیا علت این تبخال استرس زیادی است که بعد از بازی یکشنبه به کوواچ وارد شده است؟ به خصوص بعد از اظهارات اولی هوینس که گفته بود :"کوواچ تا سه‌شنبه و بازی بنفیکا سرمربی بایرن است ولی باید در مورد وضعیت تیم بحث‌های جدی درون‌باشگاهی داشته باشیم".

بیلد به مشابهت صحبت‌های هوینس با سخنان رومینیگه در سپتامبر ۲۰۱۷ اشاره می‌کند، زمانی که بعد از شکست ۳-۰ بایرن در پاریس، رومینیگه گفته بود:" این شکستی است که باید درباره‌ی آن صحبت کنیم.

ما شرایط را تحلیل خواهیم کرد و نتیجه‌گیری مناسب را خواهیم داشت و روشن و شفاف اعلام خواهیم کرد". بیلد می‌گوید بعد از این سخنان رومینیگه بود که کارلو آنچلوتی سرمربی وقت بایرن اخراج شد و مونیخ را ترک کرد.

بیلد می‌گوید آنچلوتی تنها ۵ ستاره‌ی ناراضی داشت که با او مخالف بودند اما بر اساس اعلام منابع اختصاصی بیلد، در رختکن بایرن امروز بسیاری از بازیکنان مخالف کوواچ هستند و حتی روز شنبه وقتی او از رختکن بیرون رفته عده‌ی زیادی از بازیکنان بایرن علناً پشت سر او صحبت کرده‌اند.

اما هوینس در این باره گفت:" ما مسلماً از رختکن تیم نمی‌پرسیم که کدام مربی باید سکان هدایت تیم را به عهده داشته باشد. ولی البته همیشه به نظرات بازیکن‌ها گوش خواهیم داد".

اما بیلد می‌گوید چند جمله‌ی دیگر از صحبت‌های اولی هوینس هم هست که باید کوواچ را نگران کرده باشد. آنجا که هوینس بعد از تساوی ۳-۳ بایرن مقابل فورتونا دوسلدورف می‌گوید:" واقعیت این است که ما خیلی بد بازی کردیم و اعتماد به نفس نداشتیم. این در حال حاضر ما را به شدت نگران کرده است. از بیرون کاملاً مشخص است که تیم به شدت نامطمئن و بدون اعتماد به نفس کار می‌کند".

بیلد به کوواچ گوشزد می‌کند که هوینس در آوریل ۲۰۱۱ زمانی که لوئیس فن‌خال سرمربی بایرن بود بعد از اخراج او گفته بود:" فکر کنم با این تصمیم باشگاه، بازیکنان بایرن بعد از چند ماه احساس عدم اعتماد به نفس دوباره با اعتماد به خودشان بازی کنند".

بیلد در پایان می‌گوید سوال اصلی این روزها در شهر مونیخ این است که آیا بایرن، تیم بزرگ شهر سرمربی جدیدی پیدا خواهد کرد؟ این در حالی است که سرخپوشان مونیخی فردا سه‌شنبه در بازی یکی مانده به آخر خود در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون به مصاف بنفیکا خواهند رفت، بازی‌ای که برای نیکو کوواچ حکم یک فینال را خواهد داشت.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.