همدان- حمید رضا حاجی بابایی گفت: وزارت کشور دستورالعملی را صادر کرده است که بر مبنای آن ۵۰ هزار نفر از نیروهای شهرداری های کشور باید ساماندهی شوند.

 ۵۰ هزار نیرو در شهرداری‌ها ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها درهمدان اظهار داشت: نیرو های شهرداری به دلیل اجرا نشدن نظام هماهنگ پرداخت ها مظلوم واقع شدند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: همدان به دلیل داشتن ظرفیت ریلی متعدد و راه های ارتباطی منساب توان بالقوه ای برای توسعه و پیشرفت دارد  و این توان همدان را به مرزهای مهم متصل کرده است.

وی یکی از ویژگی‌های همدان را قرارگیری آن در مسیر کربلای معلی دانست و افزود: مسؤولان استان طی سال‌های گذشته تلاش کردند زیرساخت‌های گردشگری این منطقه را توسعه دهند که در این مسیر نیز توفیقات خوبی حاصل شد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه در ایران کلانشهرها انتخابی نیستند، افزود: امروز همدان یکی از کلانشهرهاست و مصوبه سال ۸۸ را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در این همایش بزرگ بایدها و نبایدهای کلانشهرها به بحث گذاشته  شود، در ادامه نبود صدای اختلاف در مسیر توسعه استان همدان را یک مزیت دانست و گفت: همه ما یکپارچه به توسعه استان فکر می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس کارمندان شهرداری را مظلوم خطاب کرد و گفت: بخشنامه‌ای در کشور اجرا خواهد شد که ۵۰ هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد؛ امیدواریم این بخشنامه وضعیت کارکنان شهرداری را سامان دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.