آستان قدس رضوی ۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه خرید لوازم خانگی ایرانی به زلزله زدگان محروم سرپل ذهاب اعطا کرد.

کمک ۲۰ میلیاردی آستان قدس به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب

به گزارش قدس آنلاین، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اعلام کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) ۱۰۰ بسته کمک هزینه خرید لوازم خانگی به زلزله‌زدگان محروم کرمانشا اهدا کرد.

مصطفی خاکسار قهرودی اظهار کرد: در این طرح به هر خانواده ۲۰۰ میلیون ریال حواله خرید لوازم منزل اهدا شد و آنها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب و بر اساس سلیقه خود اجناس مورد نیازشان را از میان کالاهای ایرانی خریداری کنند.

وی عنوان کرد: آستان قدس رضوی از طریق دفتر استانی خود در کرمانشاه، محرومانی را که در زلزله سال گذشته این استان دچار آسیب بیشتری شدند، شناسایی و تلاش کرده است در قالب این طرح به میزان توان خود شرایط رفع محرومیت را تا حدودی برای آن‌ها فراهم آورد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به برخی اقدامات دیگر این معاونت در کمک به زلزله‌زدگان محروم کرمانشاه در سال ۹۷، عنوان کرد: امسال مبلغ چهار میلیارد ریال برای تجهیز واحدهای مسکونی زلزله زدگان معلول، بی‌سرپرست و محروم استان کرمانشاه اختصاص یافت.

خاکسار گفت: همچنین به منظور خدمت‌رسانی به ۲۰۰ خانواده محروم در شهر سرپل ذهاب در قالب کمک هزینه خرید مصالح ساختمانی جهت ساخت منازل زلزله‌زده، تفاهم نامه‌ای میان معاونت امداد مستضعفان و شرکت بتن و ماشین قدس رضوی به امضا رسید که مطابق آن معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به ساخت منازل محرومان زلزله زده کمک کرد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.