رئیس جمهور پیشین لبنان ضمن اعلام حمایت خود از ارتش و رهبری سوریه تأکید کرد که دفع حملات موشکی اخیر در جنوب سوریه سبب تعمیق شکاف در ساختار کابینه دشمن صهیونیستی شد.

سوریه با دفع حملات موشکی اخیر، رژیم صهیونیستی را در دام شکست مفتضحانه‌ای انداخت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «امیل لحود» رئیس جمهور پیشین لبنان درباره مقابله سوریه با موشکهایی که اخیرا به جنوب این کشور شلیک شد، بیانیه‌ای منتشر کرد.

لحود در این بیانیه تأکید کرد که ارتش سوریه بار دیگر با مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی حماسه دیگری رقم زد و نشان داد که در حمایت از حریم هوایی خود در آمادگی کامل به سر می‌برد.

پایگاه خبری «النشره» به نقل از این مسئول پیشین لبنان گزارش داد که ارتش سوریه با این اقدام خود پیروزی را رقم زد که به پرونده پیروزهایش در مقابله با دشمن صهیونیستی افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی «وحشیانه و گسترده» بود، چنین حملاتی را «سرپوشی برای شکستهای پیاپی دشمن» صهیونیستی قلمداد کرد؛ به ویژه اینکه این دشمن «در مقابله اخیر خود در جبهه غزه به شکست خود اعتراف کرد».

رئیس جمهور پیشین لبنان می‌گوید که تجاوز صهونیستها به سوریه نتوانست اهداف خود را در این کشور محقق کند و «شکستی است که به پرونده شکستهای پیاپی دشمن [صهیونیستی] از سال ۲۰۰۶ افزوده شد».

لحود با بیان اینکه پدافند هوایی سوریه توانست بیشتر موشکهای مهاجم را سرنگون کند، اظهار داشت که این پدافند مسیر سایر موشکها را در نهایت حرفه‌ای گری منحرف کرد.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی سوریه مانع از تحقق اهداف دشمن صهیونیستی شد، اعلام کرد که سوریه با این اقدام «اسرائیل را در دام شکست مفتضحانه‌ای انداخت».

این مسئول پیشین لبنانی پیروزی جدید سوریه را سبب «تعمیق شکاف در ساختار کابینه دشمن و افزایش اختلاف در جبهه داخلی دشمن صهیونیستی... و تعمیق شکست آن» دانست و عنوان کرد که «دشمن صهیونیستی با تجاوز شکست خورده خود، در پیش گرفتن شیوه فرار از شکست به سمت شکست بزرگتر را علنی کرد».

لحود تصریح کرد که  هر گونه تجاوز صهیونیستی به سوریه، باعث خواهد شد که این رژیم بیشتر در دریای شکست خود غرق شود.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت قاطع خود از ارتش سوریه در مقابله با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که در این خصوص حامی رهبری سوریه به ویژه «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور است.

رسانه‌های رسمی سوریه دو شب پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه الکسوه واقع در جنوب دمشق خبر دادند که پدافند موشکی سوریه با این حملات به مقابله پرداخت و اهداف مهاجم را هدف قرار داد.

وزارت خارجه سوریه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست که این حملات را محکوم کرده و برای جلوگیری از تکرار آن دست به اقدام فوری بزند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.