خراسان جنوبی- شامگاه روز گذشته نشست بصیرتی با محوریت مسائل یمن باحضور استاد فضل الشرفی، از مبلغین و مجاهدین کشور یمن و دبیر کل سازمان بین المللی توسعه موطن در محل مسجد الرضا(ع) شهرستان بشوریه برگزار شد.

ائتلاف سعودی-آمریکایی قریب به ۴۵ هزار زن، مرد و کودک بی‌گناه یمنی را در خانه‌ها به خاک و خون کشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، شامگاه روز گذشته  نشست بصیرتی با محوریت مسائل یمن، با حضور باحضور «فضل الشرفی»، از مبلغین و مجاهدین کشور یمن  و دبیر کل سازمان بین المللی توسعه موطن در محل  مسجد الرضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

شامگاه روز گذشته  نشست بصیرتی با محوریت  مسائل یمن باحضور فضل الشرفی، از مبلغین و مجاهدین کشور یمن  و دبیر کل سازمان بین المللی توسعه موطن در محل  مسجد الرضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

فضل الشرفی، از مبلغین و مجاهدین کشور یمن  و دبیر کل سازمان بین المللی توسعه موطن  با اشاره به وضعیت اسفناک مردم مظلوم یمن، خاطر نشان کرد:  داستان یمن داستان مردمی است که خون ها ریخته می‌شود ولی مقاومت می‌کنند، داستانی همچون شعب ابی طالب است که در محاصره شدید هستند.

وی افزود: و امروز مردم یمن در همان محاصره هستند و حتی وضعیت مردم یمن بدتر از شعب ابی طالب است و از شدت گرسنگی و بمباران موشک های ظالمان به خاک و خون کشیده شده و از بین میروند.

این مبلغ یمنی خاطر نشان کرد: در یمن اگر کسی از اتش موشک ها جان ندهد از بی غذایی و کمبود شدید امکانات از بین میروندولی مردم مظلوم و پایدار یمن انقدر در سختی هستند که برگ درختان را میخورند ولی تاثیری در زنده ماندن و نجات از سو تغذیه حاد ندارد و متاسفانه کشورهایی مثل عمان همپمان سعودی ها و آمریکای قاتل هستند و نمیگذارد مواد غذایی به مردم یمن برسد.

فضل الشرفی با اشاره به مصیبت های وارده به مردم مظلوم یمن گفت: همه چیز در یمن مورد هدف قرار میگیرد و از کوچک و بزرگ پیر و جوان  در امان نیستند و آنان را به قتل میرسانند و برایشان مهم نیست، سعودی ها و همپیمانانش کوچک ترین رحم هم ندارند حتی اگر حیوانات وحشی کمی ترحم داشته باشند اینها از درجه حیوان هم گذشته اند " مصیبت در یمن قابل بیان نیست"

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار مرد و ۸ هزار زن و ۳ هزار کودک در آغوش مادرانشن فقط در خانه و نه میدان جنگ کشته شده اند.

 این مبلغ یمنی با اشاره به مقاومت و ایمان مردم یمن گفت: در مقابل رفتار دشمنان، قهرمانانی در یمن هستند که شجاعتشان را از اسلام خود گرفته اند و به هیچ وجه حاضر نیستند که تسلیم شوند و این جنگ و مبارزه با ظلم را تا اخرین قطره خون خود ادامه خواهند داد و به وعده الهی که یاری و نصرت است ایمان دارند و بسیاری که در جبهه یمن مجاهدت میکنند جوان هستند و ایمان بالایی دارند.

 فضل الشرفی با اشاره به نقش آمریکای جنایتکار در اتفاقات یمن هم گفت: اتفاقات میدانی یمن، دست پرورده آمریکایی ها  را نشان می دهد تا آنجا که ترامپ با یک تلفن می‌تواند جنگ را خاتمه دهد و آمریکا مدیر جنگ  بین عربستان و یمن است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید فریاد مردم مظلوم یمن باشند، گفت: امروزه باید در شبکه های اجتماعی مظلومیت مردم یمن را فریاد کشید  تا دنیا از جنایات هولناکی که در یمن در حال انجام است با خبر شوند.

گفتنی است در این مراسم که  با محوریت بررسی مسائل یمن برگزار شد حاضرین به پرسش سوالات مختلف از مهمان مراسم پرداختند.

مداحی، پخش نماهنگ با محوریت مردم مظلوم یمن و پرسش و پاسخ از برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.