رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی گفت: در یادواره‌ شهدا کارمندان استان خراسان رضوی ۷۷۰ شهید ادارات خراسان رضوی، شناسنامه‌دار شدند.

۷۷۰ شهید ادارات خراسان رضوی شناسنامه‌دار شدند

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد کمالی اظهار داشت: یکی از اقداماتی در بسیج ادارات شروع کردیم در بحث فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی است، که در حوزه برق انجام گرفت.

وی افزود: همایشی را با حضور فرمانده‌های پایگاه‌های محلات برگزار کردیم و نقش بسیج و خانواده را در کنترل مصرف انرژی بررسی کردیم.

رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف باید از خانواده شروع شود، گفت: همچنین قرار است در بحث آموزش و پرورش کلاس‌های ضمن خدمت برگزار شود و بحث آموزشی مدیریت مصرف و پیشگیری از اصراف آموزش داده شود.

کمالی در ادامه گفت: همایش‌های آموزشی را با حضور فرمانده‌های حوزه‌های سی گانه ما در استان خراسان رضوی که ۲۶ حوزه مربوط به شهرستان و ۶ حوزه در مشهد هستند، برگزار کردیم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌ شهدا کارمندان استان خراسان رضوی گفت: در این یادواره با حضور مسئولان استانی از خانواده‌های معظم شهدا و مدافعین حرم تقدیر شد و ۷۷۰ شهیدی که شناسایی شده بود، شناسنامه‌دار شدند.

رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی اضافه کرد: برای سال‌های آتی برنامه سرگذشت پژوهی را داریم و قرار است آثار را جمع‌آوری و به صورت کتاب منتشر خواهیم کرد.

کمالی در ادامه با اشاره به اجرای میز خدمت در مساجد و حاشیه شهر اظهار داشت: نزدیک به ۵۰ میز خدمت در هفته دفاع مقدس و قبل از آن انجام گرفت و مدیران استان بین مردم حاضر شدند و خواسته‌های آن‌ها را پیگیری کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۶ حوزه مقاومتی را در در آستان قدس رضوی در این مدت افتتاح کردیم، که با آمدن آیت الله رئیسی و پیگیری‌هایی که آقای بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی داشتند، حوزه مقاومت ادارات در آستان قدس رضوی رقم خورد و تا پایان سال تعداد آن دو برابر خواهد شد.

رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی در ادامه گفت: یک حوزه‌ایی هم در قوه قضاییه به صورت تخصصی پیگیری کردیم که دوستان از قوه قضاییه آمدند و تخلافات ادارای را گوشتزد کردند.

کمالی افزود: حوزه تخصصی در قوه قضاییه، در مجموعه شهید لاجوردی احیا شده است که به صورت تخصصی ادارات زیر مجموعه قوه قضاییه زیر مجموعه آن هستند.

وی با اشاره به اینکه هر پایگاه ما باید حداقل یک حلقه صالحین فعال داشه باشد، گفت: بحث‌های بصیرتی و سیاسی روز، اجتماعی، میز خدمت، برگزاری زیارت‌های مختلف و برگزاری خوانش قرآنی را پیگیری می‌کنند.

رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: بسیج ادارات در استان خراسان رضوی حدودا ۵۰ هزار عضو دارد و ما با بیش از ۹۰ درصد ادارات در استان ارتباط داریم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.