خراسان شمالی- سرهنگ علی حسین رختیانی گفت: عامل اصلی مزاحمت تلفنی ۴۰ نفر از بانوان که مالکیت شماره خطوط آنان مشخص بود، دستگیر شد.

عامل اصلی مزاحمت برای ۴۰ نفر از بانوان سملقانی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی مانه و سملقان از دستگیری عامل اصلی مزاحمت تلفنی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت چند فقره مزاحمت تلفنی برای بانوان درسطح شهرستان مراتب در دستور کار عوامل پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری مالک خط مورد نظر و جلوگیری از فراگیر شدن احساس مزاحمت با حساسیت ویژه و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری موثر فرمانده پاسگاه انتظامی خرمده، موفق به شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم به هویت مشخص،در روستایی از توابع بخش مانه شدند.

سرهنگ رختیانی اظهار داشت: پس دستگیری و ارائه ادله جرم متهم به بزه صورت گرفته اعتراف واعلام داشت از حدود یک سال گذشته از طریق خط مد نظر برای تعداد زیادی از خانواده ها بخصوص بانوان ایجاد مزاحمت تلفنی کرده است که در استعلام وپرینت شماره خط، مشخص شد متهم فقط در سال ۹۷ برای تعداد ۴۰ نفر از بانوان که مالکیت شماره خطوط آنان مشخص بوده ایجاد مزاحمت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان ضمن تاکید بر هوشیاری و نظارت خانواده ها و جلوگیری از هر گونه تماس با افراد ناشناس خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله، که تاکنون شش نفر شاکی خصوصی داشته و تعدادی نیز به دلایل شخصی پیگیری نکردند به دادسرای ارسال شد.

یک کشته و ۷ مجروح در تصادفات روز گذشته

سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع ۷ فقره تصادف در محور های سطح استان با یک کشته و ۷ نفر مجروح طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام چند فقره تصادف در محورهای سطح استان بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این تصادفات در کیلومتر ۴ محور مطرانلو، کیلومتر ۶۳ محور جرگلان، کیلومتر ۶۰ محور شوقان، کیلومتر ۲ محور ارکان، کیلومتر ۴۹ محور رباط، کیلومتر ۲۵ محور گرمه به چمن بید و کیلومتر ۳ شهرستان شیروان به وقوع پیوسته افزود: متاسفانه در این تصادفات یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت عمده وقوع این تصادفات را عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم اعلام کردند، یاد آور شد: رانندگان عزیز همواره باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتاب در رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه پرهیز نموده تا شاهد حوادث تلخ و دردناک نباشیم.

نیروهای مسلح دیدبانان امنیت کشور هستند

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد، در همایش فرماندهان نیروهای مسلح سطح استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نیروهای مسلح را به عنوان دیدبانان هوشیار امنیت کشور بر شمرد و گفت: اخلاق مداری یکی از بهترین و ارزشمندترین خصوصیات نیروهای مسلح است.

وی اظهار داشت: اگر در جامعه ای سیاست با اخلاق همراه باشد قطعا موفقیت در تمام امورات را نیز به دنبال دارد.

یعقوبی پشتوانه اصلی سیاست را اخلاق دانست و افزود: مدیری که می خواهد در انجام اموراتش موفق باشد، باید از لحاظ اخلاق مداری نیز کامل باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اگر انسان ها اخلاق مدار و در عمل نیز استوار باشند، دشمن نمی تواند هیچ ضربه ای به جامعه ای که مردمانش این خصوصیات را دارند وارد کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها با اخلاق و اخلاص در عمل توانست ۴۰ سال در مقابل استکبار ایستادگی کند، یاد آور شد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب باید بینش و آگاهی مردم را ارتقاء دهیم و با تبعیت از مقام عظمای ولایت قدرت و ثمرات این انقلاب را به نسل های بعدی ارائه دهیم.

آیت الله یعقوبی همچنین با اشاره به اینکه نیروهای مسلح دیدبانان هوشیار امنیت کشور هستند، اظهار داشت: اخلاق مداری یکی از بهترین و ارزشمند ترین خصوصیات نیروهای مسلح است که در استان خراسان شمالی این خصوصیت به خوبی قابل لمس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در پایان مردم را پایه و اساس نظام اسلامی دانست و افزود: مردم باید با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از نیروهای مسلح نیز حمایت و پشتیبانی کنند تا دشمن به هیچ وجه نتواند به ارزش های نظام اسلامی ضربه وارد کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.