همدان- حبیب‌الله موسوی‌بهار گفت: برای ارایه خدمات به بیماران دیابتی در استان همدان ۸ مرکز تخصصی در این حوزه در استان همدان فعال است.

همدان ۸ مرکز درمانی دیابت دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب‌الله موسوی‌بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در مراسم بهره برداری از درمانگاه تخصصی دیابت خضریان اظهار کرد: دیابت بیماری حاصل از تغییر در شیوه زندگی شهروندان و کم‌توجهی به ورزش و فعالیت جسمانی پرتحرک است؛ برای ارایه خدمات به بیماران دیابتی در استان همدان ۸ مرکز تخصصی در این حوزه در استان همدان فعال است.

وی گفت: افزایش غیرطبیعی قند خون یکی نشانه‌های بارز بیماری دیابت است؛ برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری تغییر روش زندگی و نظارت دقیق بر مصرف انواع مواد قندی و کنترل پزشکی موثر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان لارودرمانی را یکی از راه‌های جدید برای بهبود زخم دیابتیک موثر دانست و افزود: پژوهش و مستندات علمی در زمینه لارودرمانی موضوعی مهم است زیرا در تمام دنیا با گردآوری اطلاعات بیماران پژوهش‌های علمی مبنی بر اخلاق پزشکی انجام می‌شود.

وی اظهار  کرد: در مراکز درمانی بعثت، ولیعصر(عج) رزن و تویسرکان، امام رضا(ع) کبودراهنگ، امام حسن(ع) فامنین، امام حسین(ع) ملایر، آیت‌الله بهاری و کلینیک امام خمینی نهاوند واحدهای تخصصی برای درمان دیابت راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.