پوریا رحیمی بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: در نمایش‌هایم از بازیگران چهره برای کسب گیشه استفاده نمی‌کنم، چون به دنبال تولید کار اقتصادی در تئاتر نیستم.

پوریا رحیمی: سریال "نجوا" مخاطب گسترده نداشت

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، پوریا رحیمی سام، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: خوشبختانه به تازگی بازی‌ام در سریال «نجوا» به پایان رسیده است و البته پیش بینی می‌شد که مخاطب عام گسترده نخواهد داشت اما جامعه مخاطبمان با وجود کم و کاستی‌ها راضی بودند و ما را تشویق کردند و دلگرمی دادند.

وی با اشاره به اینکه به تازگی بازی در یک فیلم سینمایی به نام «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی را آغاز کرده است، گفت: نقش من در این فیلم کاراکتر جوانی است که به نظرم از حیث تاول‌هایی که زیر پوست جامه وجود دارد، دچار مسائلی می‌شود. در این کار تعداد زیادی بازیگر هستند که ممکن است انسان‌های خوب، دوست و منطقی باشند اما ناملایماتی آنها را به سمت اتفاقاتی مهیب می‌برد، نقش من نیز از همین دست است.

رحیمی سام در ادامه افزود: انس و الفت و وابستگی من به عرصه تئاتر است، منتها مدتی است که این توازن را سینما و تلویزیون به هم ریخته است.

وی با تأکید بر اینکه کارهای جنبی برای اجرای یک نمایش را نیز پیش می‌برد، توضیح داد: قرار داشتم بازنویسی «برادری» را به صحنه ببرم اما فعلا موفق نشدم، احتمالا متن نمایشی دیگری را که خارجی هم هست اجرا ببرم. کارهای جنبی آن را انجام دادم و با گروه و سالن و مرکز هنرهای نمایشی هم صحبت‌هایی داشته‌ام.

رحیمی سام با بیان اینکه این نمایش احتمالا فروردین ـ اردیبهشت ۹۸ به صحنه می‌رود، توضیح داد:  تصمیم دارم در سالن مولوی اجرا بروم، با چند نفر هم برای بازی و تعیین گروه صحبت شده است منتها فعلا فقط خانم فرانک کلانتر را انتخاب کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اجرای کار با بازیگران چهره برای کسب گیشه نیست،‌گفت: دنبال بچه‌های خوب تئاتری هستم حال ممکن است از درون آنها برخی هم شناخته شده تر باشند اما من به دنبال تولید کار اقتصادی در تئاتر نیستم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.