گیلان - کلنگ پروژه گازرسانی به دو روستای بخش سردار جنگل از توابع شهرستان فومن در غرب استان گیلان به زمین زده شد.

برگزاری مراسم کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به دو روستای فومن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان در مراسم کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به دو روستای فومن بیان داشت: امروز یکی از روزهای خوب برای همکارانم در شرکت گاز است و از فرماندار و نماینده شهرستان بابت پیگیری مجدانه این پروژه قدردانی می‌کنم.

اکبر تصریح کرد: این پروژه از تیرماه باید آغاز به کار می کرد اما متأسفانه به دلیل عدم تأمین اقلام کالایی به تعویق افتاد.

وی یادآور شد: برای دو روستای فومن ۱۱۰ علمک در نظر گرفته شده و طول شبکه‌ هفت کیلومتر است که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن انجام ‌شود تا شعله های گاز گرمابخش مردم این روستاها باشد.

حجت‌الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی بابت کلنگ زنی این پروژه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد رشد و توسعه کشور هستیم، گفت: اگرچه همواره در کنار خوشی‌ها، تلخی هایی نیز وجود دارد اما همه خدمات سبب سربلندی نظام اسلامی است.

وی با یادآوری اینکه گازرسانی به این دو روستا همواره دغدغه مردم و مسئولان بوده و خوشحالیم که این کار امروز آغاز شد، افزود: مجموعه شهرستان به طور جدی پیگیر رفع مشکلات مردم هستند و باتوجه به پیچ و خم های اداری رفع برخی مشکلات در کوتاه مدت ممکن نیست و رایزنی اخیر در تهران که باهمراهی فرمانداران شفت و فومن برگزار شد، بابت همین مشکلات موجود بود.

وی ادامه داد: اقدامات سه سال اخیر، بی سابقه بوده و اگر در گذشته این خدمات صورت می گرفت امروز وقتمان را برای گازرسانی دو روستا نمی‌گذاشتیم.

فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. بر اساس آخرین سرشماری این شهرستان ۹۲ هزار و ۳۱۰ نفر جمعیت دارد که از این تعداد، ۵۴ هزار و ۴۳۹ نفر شامل ۱۸ هزار و ۶۷۵ خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.

پس از اتمام این پروژه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان فومن از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و درصد گازرسانی روستایی در شهرستان به ۹۹.۸ درصد می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.