۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 634976

مدل چهارمی که منتسب به مدل ۵G گوشی Galaxy S۱۰ است، بالاخره در فضای مجازی رؤیت شد.

مدل چهارم Galaxy S۱۰ هم رؤیت شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تا به حال سه شماره مدل منتسب به مدل‌های مختلف Galaxy S۱۰ به شماره‌های SM-G۹۷۰، SM-G۹۷۳ و SM-G۹۷۵ دیده شده‌اند که مربوط به مدل‌های Galaxy S۱۰ Lite، S۱۰ و +S۱۰ خواهند بود. به تازگی مدل چهارمی هم در فضای مجازی رؤیت شده که همه را غافلگیر کرده است.

شماره مدل جدیدی که در فضای مجازی دیده شده، SM-G۹۷۷ است و خود این مدل هم به سه حالت مختلف دسته‌بندی شده که اولین مدل با شماره SM-G۹۷۷U برای آمریکا و دومین مدل با شماره SM-G۹۷۷N برای کره جنوبی در نظر گرفته شده است. شماره مدل SM-G۹۷۷F از این گوشی برای اروپا تا به حال دیده نشده که نشان می‌دهد مدل چهارم مانند سه مدل اصلی Galaxy S۱۰ در مرحه توسعه به سر نمی‌برد.

احتمال زیادی وجود دارد که شماره مدل تازه رؤیت شده در فضای مجازی به مدل ۵G گوشی Galaxy S۱۰ تعلق داشته باشد که شرکت سامسونگ در حال کار کردن روی آن است و همچنین توضیح می‌دهد که چرا مدلی برای اروپا در نظر گرفته نشده است. سازگاری بین شبکه‌های ۵G به یک مسئله مهم تبدیل خواهد شد که احتمال دارد اروپا از این نسل اینترنت عقب بماند. با این حال به نظر می‌رسد تا زمانی که این گوشی‌ها یعنی گوشی‌های پشتیبانی کننده از نسل پنجم اینترنت آماده نشوند، نسل پنجم اینترنت توسط ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت آماده نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.