خوزستان-مجتبی احمدی گفت: امور فرهنگی دانشجویی دانشکده خبر اهواز برای نخستین بار توانست رتبه نخست جشنواره «حرکت» در کشور را بدست آورد.

کسب رتبه نخست جشنواره "حرکت" توسط دانشکده خبر اهواز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ مجتبی احمدی، رییس دانشکده خبر اهواز، در مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی این دانشکده که صبح امروز ۲۷ آذر برگزار شد، گفت: با توجه به ارزیابی به عمل آمده در حوزه فعالیت‌های فرهنگی مراکز آموزش علمی کاربردی خوزستان، امور فرهنگی دانشجویی دانشکده خبر اهواز برای نخستین بار توانست رتبه نخست جشنواره حرکت را بدست آورده و این در حالی است که پیش از این نیز از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان، به عنوان مرکز برتر معرفی شده بود.

احمدی با اشاره به این مهم که دانشجویان در سطوح پژوهشی همکاری قابل ذکری با دانشگاه نداشتند، خاطر نشان کرد: این خلا با انجمن ها پر شد که فعالیت آنها از  سال ۷۸ کلید خورد و با سه انجمن از ۷۹ شروع شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه خبر ظرفیت پذیرش هزار دانشجو نیز دارد، افزود: دانشگاه ها به رشته های فرهنگی و هنری اهمیتی نداده اند و مرکز خبر اولین مرکز فرهنگی است که تلاش کرده تا این خلا را پر کند.

احمدی  با تاکید بر اینکه علاوه بر فعالیت در انجمن های علمی دانشگاه خبر در زمینه فرهنگی بیشتر شرکت دارد، اظهار کرد:  بچه های ما به شکل حرفه ای و انتخابی  توانسته‌اند گام‌های خوبی بردارند و با اینکه استان خوزستان تا به حال در جشنواره حرکت مقام نداشته مقام نخست را در این جشنواره کسب کنند.

وی  بیان کرد: دانشکده خبر ۷ انجمن و چند کانون فعال دارد، که فرصتی می دهد، کسانی که مایلند هنر خود را در معرض دید بگذارند بایک نشاط علمی و فرهنگی راه مناسبی برای آن پیدا کنند.

لازم به ذکر است جشنواره حرکت؛ در جهت رشد ایده های خلاقانه و ارائه دستاوردهای علمی دانشجویان و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی توسط حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم فعالیت می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.