البرز-عزیزالله شهبازی با بیان اینکه تمامی کارگزاران نظام و دولت از کارشناس تا مدیران و فرمانداران باید نقش اصلی خود را در پیشبرد اهداف رشد و توسعه استان ایفا کنند، گفت: بر روند اجرای امور و وظایف محوله نظارت، کنترل و پیگیری لازم را خواهیم داشت.

مسئولین استانی در پیشبرد اهداف توسعه البرز بکوشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها هستند، بر این اساس فرمانداران اختیارات لازم برای تصمیم گیری به نمایندگی از دولت را در شهرستان ها دارند.

وی افزود: فرمانداران از سوی دولت مامور به بسترسازی امنیت، ارائه خدمات و ایجاد ارتباط بین مردم و دولت در شهرستان ها هستند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه  باید از ظرفیت ها به نحو مطلوب بهره برداری کرد، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی کارشناس و متخصص موظف به انجام تکالیف خود در چارچوب اختیارات هستند.

شهبازی با اشاره به اینکه به فرمانداران اعتماد داریم و باورداریم که به وظایف خود با تسلط و اشراف کافی رسیدگی می کنند، گفت:ضرورت دارد تا مدیران و فرمانداران با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشند واین دیدارها باید فارغ از گرایش ها، قومیت ها، جناح بندی ها با مردم باشد چراکه چنین مسائلی مانع فاصله ارتباط بین مردم و دولت می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کارگزاران نظام و دولت از کارشناس تا مدیران و فرمانداران باید نقش اصلی خود را در پیشبرد اهداف رشد و توسعه استان ایفا کنند، گفت: بر روند اجرای امور و وظایف محوله نظارت، کنترل و پیگیری لازم را خواهیم داشت.

این مسئول در بخشی دیگراز سخنانش با ابراز خرسندی از همراهی بانک ها با سیاست های دولت در راستای رونق اشتغال و تولید، افزود: انتظار می رود این روند همچنان با اقتدار و جدیت ادامه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه گفت: بانک هایی که بیشترین همکاری را در جهت سیاست های کلی دولت و نظام مبنی بر اشتغال و تولید داشته اند معرفی می شوند و در حضور رسانه ها از همراهی آنها قدردانی خواهند شد.

شهبازی با اشاره به اینکه  با  آمار ارائه شده از سوی سازمان صمت البرز، تاکنون ۵۱۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است، گفت:بر این اساس استان البرز همچنان در جایگاه اول کشور قرار دارد

استاندار البرز اضافه کرد: فعالیت واحدهای تولید و صنعتی کوچک و بزرگ در البرز را فرصتی مغتنم می دانیم و حامی روند ایجاد اشتغال و رونق تولید آنها با سیاستگذاری صحیح هستیم.

وی در پایان گفت: از فعالیت رسانه هایی که واقعیت ها را برای تنویر افکار عمومی انعکاس می دهند، قدردانیم چراکه اعتماد مردم در گرو اطلاع رسانی دقیق و شفاف است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.