همدان- سید محمدکاظم حجازی گفت: ۴ کانون خادمیاری رضوی در استان همدان فعالیت می کنند.

همدان چهار کانون خادم‌یاری فعال آستان قدس رضوی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمدکاظم حجازی مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان اظهار کرد: برگزاری جلسه های هماهنگی خادمان آستان قدس رضوی برای تدوین  و برنامه ریزی مسایلی است که منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری از آستان قدس رضوی است.

وی افزود: در ۴۰ سال اخیر دهه همه تشکل‌های راه اندازی شده در نظام اسلامی با هدف تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدا بوده است و  هر گامی که در این مسیر برداشته می‌شود باید با همراهی و مشارکت توده‌های مردم باشد، همان‌گونه که در آغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد هم این طور بوده است.

حجازی یکی از تشکل‌های شاخص نظام را  بسیج نام برد و اظهار کرد: بسیج از عناصر موثر در پیروزی‌ انقلاب اسلامی بوده و بعد از آن هم نقش موثر خود را در سال‌های دفاع مقدس وجنگ تحمیلی نشان داد. این نقش موثر مردمی که  تبلور آن را در بسیج دیده‌ایم تایید می‌کند که دولت‌ها نباید از مردم خود را جدا بدانند و باید همیشه برای حل مشکلات و مدیریت نظام از این توان بهره‌مند شوند. یکی از این ظرفیت‌ها مردمی هم خادم‌یاران آستان قدس‌رضوی است.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی همدان با بیان اینکه ما در این عرصه صرفاً به دنبال خدمت‌رسانی نبوده بلکه الگوسازی را نیز دنبال می‌کنیم، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های افراد مشتاق به خدمت در دستگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به این نقطه برسیم که افراد خودجوش این کار را انجام دهند.

حجازی افزود: بر اساس این تفکر هم کانون‌های خادم‌یاری فعالیت خود را در آستان قدس رضوی آغاز کردند و در حال حاضر هم دفتر آستان قدس رضوی در همدان ۴ کانون شامل وقف و نذر، خادمیاران، فرهنگی، امداد و محرومان دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.