البرز- ورزشکاران جانباز و معلول البرزی در نشستی صمیمانه با برخی مسئولان استان البرز مشکلات و نارسایی های موجود در مسیر فعالیت ورزشی خود را بازگو کردند ومقرر شد در جلسه ای ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول البرز در جلسه‌ای ویژه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در نشست مشترک با ورزشکاران جانباز ومعلول که عصرشنبه برگزار شد محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی البرز، قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش وجوانان البرز وطاهر نژاد مدیر بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز حضور داشتند.

در آغاز جمعی از ورزشکاران و مدال آوران جانباز ومعلول به بیان مشکلات و موانع موجود برسر فعالیت ورزشی خود پرداختند.

افزایش قیمت پروتز، مشکل ایاب وذهاب ورزشکاران جانباز ومعلول برای حضور در سالن وانجام تمرینات و مسابقات وبرخی مشکلات بهداشتی در بهره برداری از تنها سالن ورزشی مخصوص جانبازان ومعلولان از جمله مواردی بود که در این صحبت ها مطرح شد.

یکی از ورزشکاران جانباز ومعلول با بیان اینکه شهرداری تهران از طریق سامانه ای ویژه خدمات ایاب وذهاب جانبازان و معلولان را برعهده گرفته وتا حد بسیاری مشکل تردد آنها را حل کرده خواستار اجرای این طرح در کرج وبا همکاری مدیریت شهری شد.

تهیه دستگاه کف شور برای نظافت مناسب ترسالن جانبازان و پیشگیری از ایجاد مشکلات پوستی برای ورزشکاران جانباز ومعلول ومناسب سازی ورودی ورزشگاه ها برای تردد آسان تر جانبازان ومعلولان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه ای ویژه و با حضور مدیران مرتبط مشکلات ورزشکاران جانباز ومعلول بررسی خواهد شد گفت: این جلسه تا پایان هفته جاری برگزار خواهد شد.

محمد جواد کولیوند افزود:نیازها ومشکلات مطرح شده احصاء و در این جلسه مطرح خواهد شد و یک مسئول نیز برای پیگیری واجرایی شدن آنها تعیین خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با همراهی ارگان های مختلف مرتبط با موضوعات مطرح شده مشکلات موجود را مرتفع کنیم و شرایط بهتری برای فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان مهیا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.