خراسان جنوبی- حجت الاسلام اکبرپور گفت:نهم دی ماه تجلی دلدادگی ،بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی نسبت به مقام عظمای ولایت و رهبری بود  و حضور باشکوه مردم خط بطلانی بر سران فتنه ۸۸ کشیده شد.

مردم با بصیرت در حماسه ۹دی خط بطلانی بر سران فتنه ۸۸ کشیدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،شامگاه روز گذشته (شنبه )  مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل مسجد جامع میدان شهرستان بشرویه و با حضور باشکوه مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

"حجت الاسلام علی  اکبرپور" معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی  با اشاره به ابعاد گسترده فتنه ۸۸  و همچنینحماسه بزرگ ۹ دی خاطر نشان کرد: اصل ولایت فقیه یک اصل اعتقادی است و کسانی که در فتنه ۸۸ سعی کرده‌اند ولایت فقیه را خدشه‌دار کنند به دنبال ترویج فرهنگ اشرافی‌گری بودند.

وی به واقعه تاریخی  روز نهم دی اشاره کرد و  گفت : نهم دی ماه تجلی دلدادگی ،بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی نسبت به مقام عظمای ولایت و رهبری بود  و حضور باشکوه مردم خط بطلانی بر سران فتنه ۸۸ کشیده شد.

اکبرپور  با اشاره به خطرات فتنه های معاندین از اول انقلاب تاکنون گفت :در طول چهل سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد فتنه های زیادی علیه این انقلاب طراحی شده که اگر یکی از این موارد در سایر کشورها به وجود آمده بود پایه های حکومت فرو می ریخت و ملت ایران اسلامی با اطاعت از رهبری حکیمانه و هوشمندانه این انقلاب پاسخ دندان شکنی تاکنون به دشمنان داده است.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی افزود: امروزه قدرت انقلاب اسلامی و عظمت این ملت وفادار به نظام ولایی که ثمره خون مقدس شهدای عزیز است به بالاترین سرعت رسیده که تأثیر آن به وضوح در منطقه خاورمیانه مشاهده می‌شود .

وی تصریح کرد: رژیم متجاوز و سلطه گر آمریکا که خود گروه‌های تروریستی را تربیت کرد و کشورهای اسلامی منطقه از جمله سوریه افغانستان و عراق را تحت اشغال این گروه داعشی در آورد امروزه با هزینه  بالای ۷ میلیارد دلار با خفت و خواری و بدون هیچ بهره ای در حال عقب‌نشینی است و رئیس جمهور این کشور باید شبانه و مخفیانه به پایگاه نظامی خود به عراق سفر کند و همچون دزدان همان شب هم از منطقه فرار کند .

اکبرپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را داشته گفت :در طول انقلاب اسلامی همیشه دشمن سعی در منزوی کردن ایران  در نقاط مختلف کشور  داشت و به بهانه های واهی از جمله  اختلاف افکنی بین شیعه و سنی ،تفرقه بین مردم و مسئولین، به راه انداختن جنگ ۸ ساله ، ترور  شخصیت‌های برجسته انقلاب همچون شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران انقلاب ،ترور شهید رجایی و باهنر، ترور شخصیت های مذهبی و همچنین طراحی ترور دانشمندان هسته ای جنایت‌های زیادی را مرتکب شد که با آگاهی  و با بصیرت مردم و رزمندگان و گروه‌های انقلابی هیچ یک از فتنه های دشمن به ثمر نرسید و انقلاب اسلامی استوار تر و مقاومترشد .

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به حوادث سال های ۶۸ و ۷۸ هم گفت :در فتنه سال ۶۸ عوامل نفوذی با تحریک دشمنان خارجی پس از رحلت حضرت امام سعی داشتند مسئله رهبری را به حاشیه ببرد و دامنه اختلافات را به درون نیروهای انقلابی بکشاند  ولی با یک حرکت انقلابی ملت در مجلس خبرگان در کمتر از ۲۴ ساعت با انتخاب مقام معظم رهبری برای هدایت جامعه اسلامی چشم دشمن را کور کردند و اکنون این نایب عام آقا امام زمان عجل الله نزدیک به ۳۰ سال است که با تمام حوادث و فتنه‌ها مبارزه کرده و سکان هدایت این انقلاب را به دست گرفته و به اوج قله های پیشرفت رسانده است .

وی افزود:در سال ۷۸ هم عده‌ای به بهانه واهی در دانشگاه تهران به دنبال حذف مسئله رهبری بودند و حوادثی را در کوی دانشگاه به وجود آوردند که خسارات زیادی به این انقلاب وارد شد و مردم آگاه و با شرافت و دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی و ولایی با جدا کردن صف خود از آشوبگران این فتنه را نیز نابود  کردند.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی عدم بصیرت را نشانه گمراهی دانست و گفت :آنهایی که در جریان فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات آب به آسیاب دشمن ریختند و مدت ۸ ماه مملکت را دچار خسارت کردند هرچند که جزء خواص بودند ولی  بصیرت و آگاهی نداشتند و غلط آنان زمینه بروز حوادثی بسیار ناگوار شد که دل مردم در روز عاشورا داغک کردند و خیمه های آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام را به آتش کشیدند و به دنبال پایکوبی و کف و سوت زدن بودند.

 وی با وی با توصیه به مردم مومن و انقلابی ایران به اطاعت پذیری از ولایت مطلقه فقیه هم گفت: ما ایمان داریم که طبق آموزه های دینی و قرآنی اصل ولایت فقیه یک اصل اعتقادی است نه تنها یک اصل سیاسی و کسانی که به دنبال حذف این اصل قرآنی  و ولایی هستند هدفی جز اشرافی‌گری و هوا پرستی ندارد.

 حجت‌الاسلام اکبرپور گفت: ملت ایران اسلامی بصیرت خود را در پای منبر آقا اباعبدالله الحسین وباب الحوائج قمر بنی هاشم علیه السلام گرفته است

و این نظام جمهوری اسلامی با دست غیبی آقا ولی عصر امام زمان همراه است و حماسه نهم دی ماه ۸۸ هم با عنایت خود آقا امام زمان رقم خورد و خط بطلانی بر تمام جریان‌های فتنه و توطئه گران داخلی و خارجی کشید.

 وی با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس هم گفت :کسی که به عنوان نماینده مجلس به هر شکلی وارد خانه ملت  شده باید بداند که نماینده تمام مردم ایران اسلامی هستند و برابر قسمی که خورده باید به مردم و این نظام اسلامی پایدار بماند و خواسته به حق ملت ایران اسلامی که محاکمه سران فتنه است را دنبال کند و چشم پوشی از جنایت آنان خیانت است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه  انصار الرضا خراسان جنوبی با اظهار گلایه مندی از روند اجرایی برجام هم گفت :متاسفانه تیم مذاکره‌کننده به توصیه های مقام معظم رهبری به صورت کامل توجه نکرد و امروزه مسئله برجام هیچ مشکلی را تاکنون از مشکلات مردم حل نکرده در حالیکه برخی با دل بستن به حمایت‌های کشورهای اروپایی قول  برای حل مشکلات مردم را دادند اما مسئله برجام هنوز هم به نتیجه نرسیده است که انتظار داریم از رهنمودهای حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی علیه در این موارد و در پیشبرد دیپلماسی خارجی بیشتر استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.