همدان -سعید کریمی از نصب و راه اندازی دوربین ۳۶۰ درجه (چهاروجهی) برای نخستین بار در استان خبر داد.

نصب و راه‌اندازی دوربین ۳۶۰ درجه در  همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه دوربین ۳۶۰ درجه خاصیت پوشش تصویری ۴ سمت را به شکل همزمان دارد، اظهار داشت: این دوربین در محور همدان کرمانشاه (سه راهی صالح آباد) نصب شده است.

وی با بیان اینکه این محور جز پرترددترین محورهای استان به شمار می رود، افزود: با توجه به اینکه گردنه های اسدآباد و همه کسی جز محورهای مهم استان هستند، نصب دوربین چهاروجهی در این محور ضرورت داشت.

کریمی ادامه داد: برای نصب و راه اندازی این دوربین ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه با نصب این دوربین گره های ترافیکی کاهش می یابد، یادآور شد: با توجه به ترددهای زیادی که از این محور برای سفر اربعین و سفرهای تابستانی انجام می شود، نصب این دوربین می تواند در کاهش تلفات جاده ای نقش مهمی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه سیستم نظارت تصویری یکی از قدرتمندترین ابزار جمع آوری اطلاعات لحظه ای است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان همدان ۲۰ سامانه نظارت تصویری فعال به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.