البرز- ناصر مقدم گفت: با حمایت و دستور استاندار البرز، تخصیص اعتبارات عمرانی "بند ب استانی" اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از ٥٠ درصد به ١٠٠ درصد افزایش یافت.

افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی حوزه فرهنگ وهنر البرز  با دستور استاندار

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: به دنبال برگزاری نشست صمیمی استاندار محترم البرز با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان، در روز شنبه استاندار البرز ضمن استماع نظرات و مطالب منتخبین و نمایندگان حوزه فرهنگ و هنر استان، بصورت مستقیم با عملکرد، ظرفیتها، تنگناها و پیشنهادات این عزیزان آشنا شدند.

وی افزود: در همین راستا و بعنوان "هدیه استاندار جدید البرز به حوزه فرهنگ و هنر و رسانه" در جلسه توزیع اعتبارات تملک دارائی استان، ضمن هماهنگی با رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز و مدیرکل محترم اقتصاد و دارائی البرز  مقرر شد، تخصیص اعتبارات تملک دارائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از "سرفصل بند ب اعتبارات استانی"، از ٥٠  درصد به ١٠٠  درصد افزایش یافته و بصورت کامل پرداخت شود.

ناصر مقدم ضمن قدردانی از این تصمیم و اقدام ارزنده استاندار، افزود: طی این دستور ارزشمند استاندار فرهنگ دوست البرز، مبلغ  ٢٥٠ میلیون تومان به سرجمع اعتبارات تملک دارائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزوده شد.

 مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در پایان تصریح کرد: این اقدام استاندار، بیش از پیش، بارقه های امید را در دل کارگزاران و فعالان حوزه فرهنگ و هنر روشن و تقویت می کند و نوید بخش رونق هرچه بیشتر در فعالیتها و رویدادهای فرهنگی و هنری البرز است که اعتبار مذکور در راستای تامین و تقویت زیرساختهای فرهنگی و هنری استان البرز هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.