معاون شهردار مشهد گفت: ۱۵ تصفیه‌خانه محلی در نقاط مختلف مشهدمقدس احداث می‌شود.

۱۵ تصفیه‌خانه محلی در نقاط مختلف مشهدمقدس احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی ظهر امروز در نشستی خبری در شهرداری مشهد اظهار داشت: مشهد حدود ۱۷ تا ۱۸ ایستگاه آتش نشانی کم دارد. اگر امروز از خصوصی‌سازی آتش نشانی صحبت می‌کنیم، در واقع به دنبال استاندارد لازم در این حوزه هستیم.

معاون حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: دغدعه‌ها و نگرانی‌ها درباره وضعیت استخدامی و حقوق و رفاهیات در بخش خصوصی برای این قشر قابل حل است اما نمی‌توان گفت چون این مسائل وجود دارد، پس باید صورت مسئله را پاک کرد.

کاظمی عنوان کرد: متولی اصلی فاضلاب‌های روسطحی در حاشیه شهر، شرکت آب و فاصلاب است. متولی برخورد قانونی هم محیط زیست و مراکز بهداشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه دولت قرار است در ۱۵ نقطه شهر، ۱۵ تصفیه‌خانه محلی احداث کنیم که تا پایان سال دو تصفیه خانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل شهردار مشهد تصریح کرد: امسال بالغ بر سه میلیارد تومان برای ایمن‌سازی سیستم روشنایی پارک‌ها و تصحیح روشنایی پارک‌ها اختصاص دادیم؛  همچنین حدود ۳۵ پارک در دست احداث داریم تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

کاظمی اظهار داشت: بازار پروتئین خاص آبزیان مشهد، در چهارراه مخابرات مشهد، به مراحل بهره‌برداری خود نزدیک است؛ سیستم جداسازی آب شرب و آب خام را تا پایان سال به انتهای بولوار نامجو می‌رسانیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.