در راستای احداث مجموعه‌های چندمنظوره در مناطق محروم و کم‌برخوردار، عملیات عمرانی دو طرح ورزشی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در دو نقطه شهر مشهد آغاز شد.

آغاز عملیات عمرانی دو طرح‌ ورزشی به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع

به گزارش قدس آنلاین، مطابق برنامه ریزی‌های مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس، یکی از طرح‌های مهم در حال احداث تربیت بدنی آستان قدس ویژه بانوان و با هدف تفکیک فضای ورزشی بانوان از بخش‌ آقایان است.

عملیات عمرانی سالن شماره دو مجموعه ورزشی بانوان در زمین مجاور مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا به منظور ساخت سالن‌های ورزشی چندمنظوره آغاز شده و بنا است تا ابتدای سال ۹۸ افتتاح شود.

طرح بزرگ دیگر مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس در منطقه کم‌برخوردار شهرک شهید رجایی مشهد جهت احداث دو سالن توپی و غیرتوپی برای استفاده بانوان و آقایان است.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، قرار است سالن‌ توپی با مساحتی حدود هزار و ۲۰۰ مترمربع و سالن غیرتوپی به مساحت ۷۰۰ مترمربع طی دو ماه از آغاز عملیات به بهره‌برداری برسد و این مجموعه از ابتدای سال ۹۸ آماده استفاده عمومی شود.

این مجموعه تربیت بدنی، طرح‌های عمرانی دیگری را از جمله احداث یک زمین فوتبال در منطقه شهرک شهید رجایی، احداث دو سالن توپی و غیرتوپی و به‌سازی گود کشتی باچوخه در منطقه مهدی‌آباد در بلوار توس مشهد را در دست اقدام دارد که به زودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.