معاون شهرداری لواسان به اخبار منتشره در رسانه‌ها درباره ساخت و ساز منتسب به نام همسر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این منطقه واکنش نشان داد.

واکنش شهرداری لواسان به ویلاسازی خانم نماینده

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عزت الله چراغی سخنگو و معاون شهرسازی و عمران شهرداری لواسان اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پروانه ساخت پلاک ثبتی ۱۹.۷۹۲ که در رسانه‌ها مطرح شده به نام ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) صادر شده است.

وی افزود: شهرداری لواسان در حال بررسی پرونده این ملک است.

چراغی گفت: توضیحات تکمیلی در روزهای آتی ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش‌ها، طی روزهای گذشته موضوع ساخت و ساز در لواسان منتسب به نام همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است.

در پی انتشار این خبر در فضای مجازی حسینی نماینده مجلس دو روز گذشته در شبکه اجتماعی توئیتر در این زمینه نوشت: در پی شایعه پراکنی اخیر علیه اینجانب مبنی بر ویلای غیرقانونی در لواسان، حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در راستای شفافیت به دستگاه قضا شکایت می‌کنم.

وی افزود: زندگی و فعالیت‌هایم همواره شفاف بوده و حال وقت آن است که مدعیان، اسناد ادعاهای خود را به دادگاه ارائه کنند.

لَواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران و مرکز بخش لواسانات به شمار می‌رود که از مناطق خوش آب و هوا محسوب می‌شود و رشد ساخت وسازها در این منطقه مورد انتقاد دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.