استاندار تهران گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله امور مالیاتی،تامین اجتماعی و بانک ها که بیشترین مشکلات واحدهای اقتصادی در این بخش ها است، برای حل مسائل سرمایه گذاران تصمیم گیری می شود.

آمادگی کامل استانداری تهران برای کمک به حفظ واحدهای اقتصادی

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به تصمیم گیری ها و برگزاری کارگروه های تخصصی در خصوص اشتغالزایی گفت: علاوه بر اینکه باید برای اشتغال جدید برنامه ریزی شود،لازم است برای صیانت و حفاظت از اشتغال موجود هم تلاش کنیم.

وی افزود: مشکلات بنگاه ها و واحدهای اقتصادی و تجاری در موضوعات؛ مواد اولیه، بدهی های معوق، بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری می شود تا این واحدها بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و با بیکاری نیروها در این بخش ها مواجه نشویم.

استاندار تهران با بیان اینکه برای حفظ فعالیت واحدهای اقتصادی حمایت از سرمایه گذاران آمادگی کامل داریم گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله امور مالیاتی،تامین اجتماعی و بانک ها که بیشترین مشکلات واحدهای اقتصادی در این بخش ها است، برای حل مسائل سرمایه گذاران تصمیم گیری می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.