البرز-عزیز اکبریان از افتتاح ۲ پروژه زیست محیطی در ایام دهه فجر امسال در شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر استان البرز خبر داد.

۲ پروژه زیست محیطی  شهرک‌های صنعتی البرز دهه فجر افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از افتتاح ۲ پروژه زیست محیطی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت:این دو پروژه در شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر و شبکه جمع آوری فاضلاب این  شهرک که با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرایی شده است و روزانه ۲۰۰ متر مکعب ظرفیت آن است و یکی از پروژه هایی است که در راستای حفظ محیط زیست به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد نیز در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح شامل خرید و نصب تجهیزات و ماشین آلات مدرن در راستای حفظ محیط زیست اجرایی شده و آماده بهره برداری است.

اکبریان با بیان اینکه برای اجرای طرح ارتقای تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه ها در راستای کاهش آلودگی ناشی از فاضلاب های صنعتی و کمک به حفظ محیط زیست اجرا شده و با بهره برداری از آنها کمک شایانی به حفظ محیط زیست در شهرک های صنعتی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.