همدان- ایرج عاشوری گفت: با تعامل و همفکری که در اعضای اتحادیه مرغ، ماهی و پرنده‌فروش همدان سراغ داشته و داریم قیمت مرغ را در بازار همدان تثبیت کردیم.

بازارچه موقت پرندگان همدان به صورت رسمی بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ایرج عاشوری رئیس اتحادیه مرغ و ماهی و پرندگان زینتی همدان اظهار کرد: برای بهره‌برداری از بازار موقت پرنده‌فروشان همدان فضای با ۶۴ غرفه در انتهای خیابان فرات تامین کردیم که در این فضا حدود ۲۵۰ فعال این عرصه می‌توانند کار کنند.

وی هدف از بهره‌برداری ازاین بازار را  ساماندهی فعالیت پرنده‌فروشان معابر شهر همدان که به صورت متفرقه در هر نقطه شهر فعالیت می‌کردند و موجب اعتراض مردم شده بوده اعلام کرد و افزود:تا بهره‌برداری از فضای اصلی این بازار در میدان امام حسن‌(ع) این واحدهای پرنده فروشی به این بازار منتقل شدند.

رئیس اتحادیه مرغ ،ماهی و پرندگان زینتی همدان اظهار کرد: از همکاری شهردار، سازمان مشاغل شهری همدان و سایر نهادها که در انتقال این فعالان به ما کمک کردند هم باید قدردانی کنیم که موجب افزایش رضایت مردم در تردد از معابر شهری شدند؛ فضای اصلی هم به وسعت۵/۳ هکتار در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: با پیش‌بینی که داریم ساخت این مرکز و بازار اصلی پرنده‌فروشان همدان در دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز خواهد شد و با راه‌اندازی آن همه پرنده‌فروشان شهر همدان با همکاری که با شهرداری و سایر نهادها داریم به این مکان منتقل خواهد شد.

عاشوری افزود: بازار موقت پرنده‌فروشان همدان اکنون اکثریت پرنده‌فروشان همدان را که متفرقه در معابر شهری بساط می‌کردند در این بازار ساماندهی کرده است و کسبه هم از این فعالیت راضی هستند؛ این بازارچه موقت تیرماه به صورت‌ غیررسمی کار خود را آغاز کرده بود که امروز به صورت رسمی بهره‌برداری شده است.

 وی درباره اعتراض به قیمت مرغ در همدان هم گفت: اصناف و اعضای اتحادیه فعال در این مجموعه تمام تلاش خود را برای تامین مرغ با قیمت کمتر انجام دادند  و همچنان هم برای کاهش قیمت مرغ با همکاری تولید کننده در تلاش هستند؛ با تعامل و همفکری که در اعضای اتحادیه مرغ، ماهی و پرنده‌فروش همدان سراغ داشته و داریم قیمت مرغ را در بازار همدان تثبیت کردیم.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.