مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جام باشگاه های خراسان رضوی در دو بخش زنان و مردان برگزار و نفرات برتر آن شناخته شدند.

معرفی برترین های دو و میدانی داخل سالن خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: این رقابت ها با حضور۱۵۰ ورزشکار زن و ۲۰۰ ورزشکار مرد در قالب ۲۵ تیم از ۱۵ شهرستان طی روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن در مشهد برگزار شد.

علی سعادتمند افزود: این رقابت ها همچنین به منزله انتخابی تیم خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات بین المللی داخل سالن دهه مبارک فجر بود که روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

وی گفت: در بخش تیمی مردان مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جام باشگاه های خراسان رضوی، تیم "شهاب" مشهد با کسب ۵۸ امتیاز و در بخش بانوان تیم "راه سلامت" با ۵۹ امتیاز، مقام نخست رقابت ها را بدست آوردند.

رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی افزود: در بخش بانوان در ماده ۶۰ متر نیز فائزه آشورپر، در ماده ۶۰ متر بامانع جمیله سیفی، در ۴۰۰ متر نرگس رستگار و ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر نیز ملینا خیاط، مقام نخست را بدست آوردند.

وی گفت: همچنین سمیرا خداترس در ماده دو ۳۰۰۰ متر، یلدا صفائیان در پرش طول و مبینا شافعی در پرش ارتفاع، قهرمان شدند.

سعادتمند افزود: در دوی ۶۰ متر هم احمد مهردادیان، ۴۰۰ متر جواد شوریابی، ۸۰۰ متر سجاد مشهدی، ۱۵۰۰ متر آرمین کاتبی و ۳۰۰۰ متر امیرحسین صفری، مقام های نخست بخش مردان را کسب کردند.

وی گفت: در ماده دو ۶۰ متر با مانع نیز میثم رضایی، پرش طول مجتبی زاهدی، پرش ارتفاع محمد اختیارآبادی ، پرتاب وزنه امیر حسین ماماقانی و پرش سه گام مجتبی زاهدی جایگاه نخست مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جام باشگاه های خراسان رضوی را از آن خود کردند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.