رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری ۴۰ نفر ماساژور غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد .

دستگیری  ۴۰ ماساژور  در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ؛  سرهنگ "امید نودهی " در این باره گفت :در پی رصد و پایش شبکه های اجتماعی و سایت های  تبلیغاتی  ، صفحات متعددی از تبلیغات غیر مجاز ماساژ آقایان و بانوان مشاهده شد که منتشر کنندگان آن در قالب  ماساژ درمانی ، به‌ دنبال فعالیت غیراخلاقی بوده  ، که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت خراسان رضوی قرار گرفت .

 سرهنگ نودهی با اشاره به شناسایی بیش از 200  فقره انواع تبلیغات با عنوان ماساژ درمانی در  فضای مجازی  افزود : پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی با معاون دادستان مشهد در امور فضای مجازی  ،  ماموران پلیس امنیت ، تعداد ۴۰ نفر افرادی را که اقدام به ماساژ غیر مجاز و تبلیغ آن در فضای مجازی می نمودند طی عملیات های جداگانه ای در مشهد دستگیر کرد .

 وی  در ادامه بیان داشت : با بررسی بعمل آمده تمامی خطوط تلفن همراهی که این افراد با استفاده از آنها اقدام به برقراری ارتباط با مشتری های خود می کنند جعلی است و با استفاده از شناسنامه و یا کارت ملی افراد غیر خریداری شده است.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه اکثر این افراد  را جوانان  تشکیل می دهند ، تصریح کرد : این مجرمان  که اغلب در طیف سنی 22 تا 32 سال قرار دارند در حین رسیدگی پرونده قضایی صراحتا به بزه انتسابی خود معترف شده و اظهار پشیمانی نمودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.