البرز- نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه جاده هشتگرد به طالقان تا تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد گفت: نقطه هدف بنده تا زمانی که در این استان مسئولیت دارم، توسعه، عمران و آبادانی شهرستان طالقان است.

توسعه و عمران طالقان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز ظهر امروز (دوشنبه) در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و دومین سفر شهرستانی کاروان تدبیر و امید البرز به مقصد طالقان با اشاره به سخنرانی امام راحل (ره) در گلزار شهدای تهران افزود: در این سخنرانی تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب با غیرقانونی دانستن حکومت شاهنشاهی گفتند که من دولت تعیین می کنم که منظور از این جمله اداره کشور با قانون اساسی برخاسته از خواست مردم است.

وی ادامه داد: امام فرمودند من به پشتوانه این ملت دولت تعیین می کنم و این نشان از اهمیت جایگاه مردم و در راستای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود چراکه در این نظام تمامی انتخاب ها و انتصاب ها به نوعی با رای مردم صورت می گیرد.

شهبازی گفت: پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان حامی و پشتیبان نظام، انقلاب اسلامی، کشور و رهبری هستند و بالنده و پرشکوه از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

وی افزود: در البرز با شیوه ای جدید و علمی، مسیر توسعه استان را ریل گذاری کرده ایم و آنچه در استان هدف اصلی دولت و نظام است، خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه ما کارگزار مردم هستیم و هیچ منتی بر آنها نداریم، اضافه کرد: بر اساس وظیفه و تکالیفی که بر دوش داریم باید از تمامی مسائل استان آگاه باشیم، مردم طالقان که صبورانه در این شهرستان اسباب عمران و آبادانی را فراهم می کنند، محق آرامش و رفاه بیشتری هستند.

وی گفت: یکی از فرمانداران انقلابی و تلاشگر زادگاهم بهبهان، اهل طالقان بود که با اقداماتش همواره نام و یادش در آن نقطه از کشور ماندگار است.

شهبازی افزود: جلال آل احمد، دکتر مریم میرزاخانی و آیت الله طالقانی و بسیاری از افراد سرشناس و فرهیخته کشور که در دنیا تاثیرگذار بودند از اهالی این شهرستان هستند.

وی عنوان کرد: نقطه هدف بنده تا زمانی که در این استان مسئولیت دارم، توسعه، عمران و آبادانی شهرستان طالقان است.

استاندار البرز گفت: طالقان ظرفیت های طبیعی ارزشمندی در حوزه گردشگری دارد که در این راستا با اتخاذ تدابیر استانی و ملی، نقشه راهی حساب شده برای توسعه این بخش خواهیم داشت.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای صعب العبور طالقان، اجرای طرح های هادی، آبرسانی و ... از جمله برنامه هایی است که با توجه به خواست و نیاز مردم مورد بررسی و اجرا قرار می گیرد.

شهبازی با بیان اینکه حدود ۵۵ هزار خانوار در طالقان زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: مردم در روستاهای این منطقه و سایر مناطق استان با عشق و علاقه زندگی می کنند بنابراین باید این شکیبایی را ارج نهاد و برای ارتقا زیرساخت های لازم برنامه ویژه ای با نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه تدوین کرد.

وی گفت: مشکلات و گرفتاری های روستاییان این شهرستان را درک می کنم از این رو با بازدیدهای میدانی و بسیج مجموعه مدیران استان درصدد تسهیل در روند زندگی آنها هستیم.

استاندار البرز افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم طالقان تسریع در بهره برداری از راه هشتگرد طالقان است که با توجه به بازدید اخیر معاون وزیر راه از این مسیر، وی قول داد که تا تیر ماه ۹۸ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    0 0
    متشکر