خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: ۲۶ سهمیه ملی برای بیمه خبرنگاران داریم، اما این قشر نتوانسته اند از این سهم استفاده کنند.

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشست خبری با مدیران ستادی حوزه و مدیران مرتبط با دستگاه های اجرایی استان، بررصد فعالیت های زودهنگام انتخاباتی تاکید کرد و گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در فضای مجازی، توسط دستگاه سیاسی و دستگاه های نظارت بر انتخابات مورد رصد قرار می گیرد؛ ضمن این که عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه انتخابات را نیز رصد خواهیم کرد.

وی درباره دلیل لغو مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی با حضور محسن هاشمی در بجنورد افزود: این مراسم از سوی استانداری لغو نشد، بلکه گویا خود وی دلایلی مثل فاصله گرفتن از سالگرد ارتحال پدرشان و مشغله های ریاست شورای شهر تهران را ذکر کرده که انتظار می رفت حزب کارگزارلن استان این موضوع را اعلام کند؛ هرچند مقرر شده این سفر پس از دهه فجر و در فرصت مناسب دیگری انجام شود.

وی در ادامه بر تقویت ورزش های قهرمانی تاکید کرد و گفت: باید مسابقات کشتی باچوخه و دیگر رشته های بومی و محلی پرطرفدار، به صورت بین المللی برگزار شود و البته این ظرفیت در استان وجود دارد.

حیاتی گفت: زنده تر کردن و پویا کردن فضای سیاسی استان در بستری همراه با آرامش جهت توسعه سیاسی از اهداف بسیار مهم است که به دنبال آن هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: استفاده از یک بانو به عنوان مدیر کل، نشان از اهمیت انتصابات بانوان در استان است و به طور قطع از ظرفیت بانوان در استان استفاده خواهد شد.

حیاتی در خصوص بیمه خبرنگاران نیز گفت: دستگاه های مسئول باید روند بیمه خبرنگاران را آسان کنند که با دستور استاندار، اخیرا اقداماتی برای بیمه خبرنگاران و تامین امکانات رفاهی آنان انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه ۵۰ خبرنگار استان بدون بیمه هستند، افزود: ۲۶ سهمیه ملی برای بیمه خبرنگاران داریم اما این قشر نتوانسته اند از این سهم استفاده کنند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.